Marketingo komunikacijos viešbučio „Odė“ internetinės svetainės tobulinimo sprendimai


Vadybos kursinis darbas. Marketingo komunikacijos internetinėje svetainėje teoriniai aspektai. Marketingo komunikacijos priemonės. Marketingo komunikacija internetinėje svetainėje. Veiksniai, lemiantys internetinės svetainės sėkmę. Marketingo komunikacijos viešbučio „odė“ internetinėje svetainėje tobulinimas. UAB „Odilija“ charakteristika. Viešbučio „Odė“ internetinės svetainės analizė. Tyrimo metodika. Tyrimo organizavimas ir eiga. Tyrimo rezultatai ir apibendrinimas. Marketingo komunikacijos viešbučio „odė“ internetinėje svetainėje tobulinimo sprendimai. Išvados. Rekomendacijos. Literatūra.


Problema – Viešbučio „Odė“ internetinė svetainė atlieka labiau vizitinės kortelės funkciją, o komunikacija su klientu joje nevyksta.

Tikslas – Ištirti viešbučio „Odė“ internetinės svetainės kaip marketingo komunikacijos priemonę.

Viešbutis „Odė“ įsikūręs Alytuje Naujoji 8c, pagrindiniame Dainavos mikrorajono centro skvere, tai gamtos ir ramybės derinys. Viešbutis „Odė“ yra trijų žvaigždučių ir svečiams siūlo jaukius, patogius ir šiuolaikiškai įrengtus 22 modernius kambarius, t.y. 14 vienviečių, 7 dviviečiai ir apartamentai.

Viešbučio darbuotojai turi kortelę su nurodytais vardais ir pareigomis. Registratūros darbuotojai kalba lietuvių, anglų bei rusų kalbomis. Viešbučio svečių saugumui yra įrengtos vaizdo kameros. Svečių patogumui - greita ir puiki kambarių aptarnavimo komanda.

Viešbutis „Vaidila“ įsikūręs pačiame Alytaus miesto centre, Rotušės aikštė 12. Netoliese yra parkas, miesto teatras, muziejai, kino teatras bei kitų lankytinų vietų. Viešbutis „Vaidila“ gali pasiūlyti 16 šiuolaikiškai įrengtų kambarių. Taip pat teikia ne tik apgyvendinimo paslaugas bet ir paslaugų komplekse yra elegantiškas restoranas ir alaus rūsys. Restoranas, kuriame yra 50 vietų, siūlo platų patiekalų asortimentą bei jaukią aplinką, kuriame vyrauja modernus interjeras, kurį puošia dailininko tapybos darbai, gyvos gėlės. Alaus rūsys „Vaidila” įrengtas orginaliomis patalpomis – lankytojai gali grožėtis tautodailininko kalvio darbais – grakščiomis žvakidėmis, ažūriniais šviestuvais, senomis nuotraukomis iš archyvų, mėgautis patogiais ir dailiais baldais.

MARKETINGO KOMUNIKACIJOS INTERNETINĖJE SVETAINĖJE TEORINIAI ASPEKTAI

Labai daug žmonių dalyvauja marketinge ir jo poveikį patiria kaip paslaugų ir prekių pirkėjai, visuomeninio gyvenimo dalyviai bei vartotojai: jie nusprendžia, kur ir kaip atostogauti, ką pirkti, už ką balsuoti ir t.t. Todėl marketingo žinios yra svarbios ir būtinos ne tik tiems, kurie jį vykdo, bet ir tiems, kurie patiria jo poveikį. V. Pranulis ir kt. (2008, p. 17) pastebi, kad marketingas – tai poreikių nustatymo bei jiems tenkinti būtinų sprendimų priėmimo ir įgyvendinimo procesas, padedantis siekti individo ar organizacijos tikslų. Taip pat ir Amerikos marketingo asociacija teigia, kad „Marketingas – tai organizacinė funkcija ir rinkinys procesų, kurie vykdomi siekiant sukurti, komunikuoti ir pateikti vartotojams vertę ir valdyti santykius su klientais taip, kad tai būtų naudinga marketingo funkciją vykdančiai organizacijai ir kitoms su jos veikla susijusioms organizacijoms”.

Marketingo komunikacijos makromodelį sudaro deyni elementai. Svarbiausi komunikacijos dalyviai yra siuntėjas ir gavėjas. Komunikacijos kiti svarbūs pagrindiniai du įrankiai – pranešimas ir priemonė. Kitos pagrindinės komunikacijos funkcijos – užkodavimas, dekodavimas, reakcija ir grįžtamasis ryšys. Paskutinis sistemos elementas yra triukšmas. 1 paveiklse parodytas komunikacijos makromodelis.

Anot autorių marketingo komunikacijos mikromodeliai iliustruoja konkrečią vartotojų reakciją į komunikacijos elementus. Vartotojo reakciją į komunikacijos elementus galima modeliuoti pagal reakcijos hierarchiją ir seką „pažinti-pajusti-veikti".

Marketingo komunikacijos elementai yra skirti vartotojams tiesiogiai ar netiesiogiai informuoti apie prekių ženklus, parduodamas prekes, norint juos įtikinant prisiminti bei juos pirkti. Komunikacijos elementai yra prekės ženklo „balsas” – vienas iš norų užmegzti dialogą su vartotojais bei santykiams su jais palaikyti. Marketingo komunikacijos elementai parodo vartotojams, kaip, kada ir kodėl naudojama prekė ir kokiems vartotojams jis yra skirtas; siūlo išmėginti prekę, paaiškina, ką reiškia įmonė bei jos prekės ženklas.

Kiekviena komunikacija turėtų būti efektyvi pasak, P. Kotler, K.L. Keller (2007, p. 346) kurie pateikia efektyvios komunikacijos kūrimo aštuonius etapus:

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 16 puslapių (3301 žodis)
  • Universitetas
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 82 KB
  • Marketingo komunikacijos viešbučio „Odė“ internetinės svetainės tobulinimo sprendimai
    10 - 3 balsai (-ų)
Marketingo komunikacijos viešbučio „Odė“ internetinės svetainės tobulinimo sprendimai. (2015 m. Gegužės 12 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-komunikacijos-viesbucio-ode-internetines-svetaines-tobulinimo-sprendimai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 02 d. 22:13