Marketingo komunikacijų planas Coca Cola


Marketingo referatas. Situacijos analizė ir tikslinė auditorija. „Coca-Cola kompanijos“ veiklos apibrėžimas. „Coca-Cola kompanijos“ konkurencinė aplinka. „Coca-Cola kompanijos“ vartotojų segmentavimas. „Coca-Cola kompanijos“ tikslinė auditorija. Komunikavimo tikslai. Kūrybinė strategija (žinutės kūrimas). Komunikavimo kanalai. Komunikavimo biudžetas. Komunikavimo kompleksas. Literatūros sąrašas.


Coca-Cola - geriausiai žinoma, visame pasaulyje, gaiviųjų gėrimų gamintoja. Nuo ko prasidėjo šios įmonės veikla? Šio gėrimo istorija prasidėjo daugiau nei prieš 125 metus. Įdomu tai, kad Coca-Cola pradžia buvo padaryta farmacijos centre Atlantoje, kai vaistininkas sumaišė gazuotą vandenį su jo sukurtu sirupu. Tai įvyko 1886 metais . Nuo to laiko Coca-Cola labai išpopuliarėjo.

Reklamos pradžia buvo sudėtinga, pirmiausiai nebuvo galima naudoti jokios reklamos, nes tam nebuvo sąlygų, tačiau norint informuoti apie tokį gaminį buvo siuntinėjami bei gatvėje dalinami nemokami kuponai su kuriais buvo galima pasiimti šio gėrimo. Taip prasidėjo geriausiai pasaulyje žinomo gėrimo istorija.

  • Marketingas Referatai
  • 2015 m.
  • 20 puslapių (4810 žodžių)
  • Universitetas
  • Marketingo referatai
  • Microsoft Word 118 KB
  • Marketingo komunikacijų planas Coca Cola
    10 - 2 balsai (-ų)
Marketingo komunikacijų planas Coca Cola. (2015 m. Sausio 05 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-komunikaciju-planas-coca-cola.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 09:00