Marketingo koncepcija


Ekonomikos skaidrės. Įvadas besikeičiantis. marketingo. pasaulis. Tikslai. Marketingo teorija. Marketingo teorijos pradžia. Mainų teorija. Nieko nauja. Tai sena, kaip kalnas. General Electric. Drucker The Practice of Management. Levitt ‘Marketing Myopia’. Kotler (1967) and. McCarthy (1960). Koks skirtumas? 1950- 1960 – marketingo koncepcijos. Marketingo valdymas. Marketingui tenka svarbiausias uždavinys. Organizacinė struktūra. Marketingo skyrių struktūros. Prekinio ženklo vadybininkas, kaip mažas generalinis vadovas. Pokyčiai nuo. 1980 pokyčiai. Per 1980-ius. Naujos marketingo kryptys. Marketingas, kaip personalo funkcija 1980 -ais. Strateginė marketingo koncepcija. Marketingas 1990-ais orientacija į 3C. Marketingas 1990-ais. Marketingas 21a.


Jūs suprasite, kad: Marketingo koncepcija ir praktika kinta laike Marketingo vieta verslo organizacijoje pakito ir toliau kinta Marketingas turi būti traktuojamas kaip visą organizaciją apimanti veikla Strateginis marketingo planavimas yra svarbiausias efektyvaus marketingo valdymo komponentas.

Ekonomistai Smith, Ricardo ir Mengler savo teorijas kūrė remdamiesi psichologija analizuodami individų elgesį Jie konstatavo žmogaus polinkį keistis: rinkos mainus. Dvidešimto šimtmečio psichologai konstatavo kitus – socialinius mainus.

Socialinė sąveika keičiantis prekėmis ir paslaugomis: nuo maisto, būsto iki socialinio pritarimo, simpatijos. Mainų procesas – procesas, kuriame dvi ar daugiau pusių viena kitai atiduoda ką nors vertinga, kad patenkintų iškilusius poreikius.

Marketingo principai suvokti labai senai, tačiau jie įvardinami kaip palyginti nauja teorija.

JAV ir Vokietijoje 1820 – reklama, pardavimai, prekiniai ženklai.

Filosofija: tyrimai, planavimas, gamyba General Electric Company, Annual Report, New York, 1952, p.21.

Levitt orientavo į ilgalaikius tikslus, kurie leidžia organizacijai geriau save suvokti: Hollywood turi suprasti, kad jie ne kino, o pramogų versle.

Orientacija į organizacijos vartotojų norus ir pageidavimus.

Produkto gyvavimo ciklas (Dean, 1951) Marketingo segmentavimas (Smith, 1956) 4P koncepcija (McCarthy, 1960) Vartotojų elgsenos modeliai (Andreasen, 1965; Nicosia, 1966; Engel, Kollatt & Blackwell, 1967; Howard & Sheth, 1969).

Ankstyvoji marketingo koncepcija (1950–60) siūlo marketingo skyrių. Nauji skyriai išauga iš pardavimų skyrių, tačiau jų statusas kitų skyrių atžvilgiu nepasikeičia.

  • Ekonomika Skaidrės
  • 2015 m.
  • 35 puslapiai (786 žodžiai)
  • Ekonomikos skaidrės
  • MS PowerPoint 686 KB
  • Marketingo koncepcija
    10 - 4 balsai (-ų)
Marketingo koncepcija. (2015 m. Kovo 23 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-koncepcija.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 06:24