Marketingo konspektas pasiruošimas egzaminui


Marketingo konspektas. Marketingo esmė. Kas yra marketingas? Markėtingo apibrėžimas. Marketing subjektai ir funkcionavimo aplinka. Marketing aplinka. Marketing strategijos. Verslo vieneto strategija. Funkcinė strategija. Strateginiai tikslai ir uždaviniai. Marketingo strategijos mokslinės koncepcijos (5). Įmonės misija. Misijos elementai. Marketingo planavimas. Strateginis planavimas (2). Bendroves programa. Marketingo planavimas. Kokios yra galimybes? Kokiomis galimybėmis reikėtu pasinaudoti? Kokia informacija turime priimdami sprendimus? Marketingo auditas. Vidines aplinkos analize remiantis marketingo komplekso elementais. Reklama ir pardavimu remimas. Marketingo planas. Marketingo tikslai. Marketingo biudžeto rengimas. TEMA. Marketingo organizavimo formos. Funkcinis padalinys strategine paskirtis. Orientuota i prekes. Orientuota i rinka. Marketingo valdymo sistema. Marketingo informacinė sistema apibrėžimai. Marketingo valdymo sistemos posistemės. \Konkurencinės aplinkos analizė. Produkcijos portfelio analizė. Produkcijos porfelio (Bostono) matrica. Konkurencijos intensyvumo analizė. Konkurencijos tipai. Pozicionavimas. Marketingo sistemų tarpusavio sąsaja. Marketingo informacinės sistemis schema. Informacijos apie konkuruojančias bendroves rinkimo ir apdorojimo sistema. Marketingo valdymo operacijos sistemos schema. Kodėl svarbu rinkti informaciją? 8TEMA. Kainodara ir prekų gyvavimo ciklas. Kaina ir vartotojų poreikiai. Paklausos elastingumas. Kainodaros ypatumai, įvertinant rinkos struktūros tipą. Prekių ir kainų analizė konkurentų rinkoje. Kainų nustatymo metodai. Kainodaros tikslai. Kainų strategijos nustatymas. Naujų prekių kainų nustatymas. Produkcijos gyvavimo ciklo stadijų apibūdinimas. Tradicinio prekių realizavimo ciklo etapai ir jų charakteristika. Tema. Reklama ir rėmimas. Reklama ir jos programos rengimas. Reklamos tikslų rūšys. Rėmimo komplekso elementai ir rėmimo biudţeto rengimas. Tema. Vartotojo elgsena. Vartotojo elgsenos samprata. Aplinkos veiksnių įtaka vartotojų elgsenai. Vartotojo elgsenos modeliavimas. Pagrindiniai vartotojo elgsenos modeliai. Vartotojo asmeniniai veiksniai ir jų įtaka elgsenai. Vartotojo elgsena vartojimo prekių rinkose.

  • Marketingas Konspektai
  • 2014 m.
  • 63 puslapiai (10029 žodžiai)
  • Marketingo konspektai
  • Microsoft Word 2592 KB
  • Marketingo konspektas pasiruošimas egzaminui
    10 - 4 balsai (-ų)
Marketingo konspektas pasiruošimas egzaminui. (2014 m. Kovo 26 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-konspektas-pasiruosimas-egzaminui.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 14:00