Marketingo logistika Verslo logistikos rašto darbas


Logistikos referatas. Logistika. Logistikos termino samprata. Logistikos rūšys. Marketingo logistika. Esmė ir reikšmė. Marketingo logistika. Marketingo logistikos tikslai. Marketingo logistikos sprendimai. Užsakymo vykdymas. Sandėliavimas. Prekių atsargos. Pristatymas, transportavimas. Marketingo logistikos vertinimas Uab ,,LINORTA“. Naudota literatūra ir kiti šaltiniai.


Kanalo struktūros ir grandinės strategijos vartotojams pasiekti parengimas (Vartotojai bus aptarnaujami tiesiogiai ar per tarpininkus? Kiek bus sandėlių ir kur?)

2. daugumai bendrovių logistika yra vienas iš pagrindinių išlaidų elementų. Apie 15 procentų vidutinės prekės kainos sudaro vien krovinių pervežimaa. Nevykę logistikos sprendimai didina išlaidas, o efektyvesni gali padėti ir bendrovei ir jos klientams nepaprastai daug sutaupyti.

3. sparčiai padidėjusi produktų įvairovė reikalauja geresnės logistikos vadybos. Pvz.: XXa. pradžioje tipiška maisto prekių parduotuvė prekiavo tik 200-300 pavadinimų prekėmis. Parduotuvės vedėjas galėjo registruoti atsargas maždaug dešimties puslapių užrašinėje. Šiandien vidutinė parduotuvė prekiauja dešimties-dvidešimties tūkstančių pavadinimų prekėmis. Užsakyti, atvežti, saugoti ir kontroliuoti tokią prekių gausybę yra nelengvas logistikos uždavinys;

4. galiausiai informacinių technologijų plėtra atvėrė galimybes padidinti prekių paskirstymo efektyvumą. Vis dažniau naudojami kompiuteriai, vieningi prekių kodai, palydovinis transporto priemonių stebėjimas; elektroniniai duomenų mainai bei elektroninis pinigų pervedimas sudarė bendrovėms prielaidas sukurti modernias užsakymų įforminimo, atsargų kontrolės ir tvarkymo bei krovinių pervėžimo maršrutų ir grafikų sudarymo sistemas.

Daugelis įmonių marketingo logistikos tikslu įvardija „reikiamų prekių pristatymą į reikiamą vietą mažiausia kaina". Deja, jokia marketingo logistikos sistema neleidžia įmonėms teikti maksimalaus aptarnavimo tuo pat metu visiškai sumažinus paskirstymo sąnaudas. Maksimalus pirkėjų aptarnavimas reiškia dideles prekių atsargas, aukščiausios kokybės pristatymo paslaugas ir daugybę sandėlių; visa tai didina marketingo logistikos sąnaudas.

Marketingo logistika yra susijusi su įvairiais kompromisais, todėl priimant sprendimus pirmiausia reikia išsiaiškinti, ko pageidauja pirkėjai ir ką siūlo konkurentai. Pirkėjams svarbu, kad prekės būtų pristatomos laiku, kad tiekėjas stengtųsi patenkinti skubius jų poreikius, rūpestingai elgtųsi su prekėmis, priimtų atgal brokuotas prekes ir greitai jas pakeistų.

Marketingo logistikos sistemos tikslas turėtų būti suteikti užsibrėžtą vartotojų aptarnavimo lygį mažiausiomis sąnaudomis. Bendrovė pirmiausia privalo ištirti, kokios paslaugos vartotojui yra svarbios ir po to kiekvienam segmentui suteikti pageidaujamą aptarnavimo lygį, aišku, ne menkesnį kaip konkurentų. Aukščiausias tikslas yra gauti maksimalų pelną, o ne pardavimo pajamas. Todėl bendrovė privalo pasverti aukštesnio lygio paslaugų naudą ir su tuo susijusias sąnaudas. Kai kurios bendrovės siūlo mažiau paslaugų nei jų konkurentai, tačiau nustato mažesnę kainą. Kitos siūlo daugiau paslaugų ir nustato aukštesnę kainą, kad padengtų didesnes sąnaudas.

Įmonė turi atsižvelgti į šiuos aptarnavimą gerinančius sprendimus. Pavyzdžiui, kopijavimo įrangos pirkėjams labai svarbus remonto paslaugų laikas, todėl bendrovė „Xerox" nustatė tokį jų aptarnavimo standartą: sutaisyti sugedusį įrenginį bet kurioje JAV vietoje per 3 valandas nuo pranešimo gavimo. Norėdama tesėti savo pažadą įmonė įkūrė filialus su aptarnaujančiuoju personalu ir atsarginėmis detalėmis skirtingose šalies vietose.

Įmonei reikėtų įvertinti, kokių standartų laikosi konkurentai, - kad galėtų lygiuotis arba pranokti juos. Tačiau svarbiausias tikslas - siekti didžiausio pelno, o ne pardavimo apimčių; tai reiškia, kad reikia atsižvelgti į geresnio aptarnavimo sąnaudas. Vienos įmonės siūlo mažiau paslaugų ir mažesnes kainas, kitos - daugiau paslaugų ir didesnes kainas. Įvertinus visus aspektus, įmonė turi pateikti rinkai konkretų aptarnavimo pasiūlymą.

  • Logistika Referatai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 18 puslapių (3105 žodžiai)
  • Logistikos referatai
  • Microsoft Word 77 KB
  • Marketingo logistika Verslo logistikos rašto darbas
    10 - 4 balsai (-ų)
Marketingo logistika Verslo logistikos rašto darbas. (2015 m. Lapkričio 20 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-logistika-verslo-logistikos-rasto-darbas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 06:15