Marketingo makroaplinkos analizė Orlen Lietuva


Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Marketingo makroaplinkos samprata. Politinė - teisinė aplinka. Ekonominė aplinka. Socialinė aplinka. Technologinė aplinka. Gamtinė aplinka. Ab „orlen lietuva“ marketingo makro aplinka. Darbo metodika ir priemonių aprašymas. AB ”Orlen Lietuva” charakteristika. AB „Orlen Lietuva“ įtaiką darančios aplinkos. Politinė - teisinė aplinka. Ekonominė aplinka. Socialinė aplinka. Mokslinė – technologinė aplinka. Gamtinė aplinka. Išvados. Informacijos šaltinių sąrašas.


Dabartinė veikla paprastai yra vertinama lyginant ją su savo ankstesniųjų metų bei su konkurentų (arba šakos vidutiniais) rezultatais.

Darbo objektas – AB „ORLEN LIETUVA“ gamyba ir komercinė veikla.

Darbo tikslas – išnagrinėti marketingo makroaplinką AB „ORLEN LIETUVA“.

Darbo uždaviniai:

•apžvelgti marketingo makroaplinkos sampratą;

•pateikti AB „ORLEN LIETUVA“ veiklos charakteristiką;

•nurodyti atskirus marketingo makroaplinkos veiksnius ir pateikti juos apibudinančius kriterijus;

•įvertinti AB „ORLEN LIETUVA“ marketingo makroaplnikos veiksnius ir jų įtaką įmonės veiklai;

Marketingo makroaplinkos analizė Orlen Lietuva. (2014 m. Vasario 13 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-makroaplinkos-analize-orlen-lietuva.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 00:27