Marketingo namų darbas Lemminkainen Lietuva veiklos analizė


Marketingo namų darbas.

Įvadas. Uab „Lemminkainen Lietuva" veiklos pristatymas. Uab „Lemminkainen Lietuva" plėtros strategija. Bostono matrica. Verslo vieneto misija ir vizija. Pasirinkto produkto/ paslaugos rinkos segmentas. Pest analizė. Marketingo kompleksas. Produktas. Kainodara. Paskirstymas. Rėmimas. Išvados. Literatūros sarašas.


Šiandieniniame marketinge viskas prasideda nuo keleto reikšmingų dalykų. Svarbiausias iš jų – vartotojas ir jo poreikiai, norai. Norint juos sužinoti, reikia pažinti vartotoją, suprasti jo elgesį. Be to, reikia mokėti rasti tokių vartotojų, kuriuos įmonė pajėgs geriausiai tenkinti – dirbs pelningiausiai. Taigi, svarbu pažinti rinką. Marketingo srityje yra keturi svarbiausi įmonei pavaldus „įrankiai“ tai: prekės, kainos, paskirstymas ir rėmimas. Šie keturi elementai vadinami marketingo kompleksu. Tikrasis marketingo menas – sugebėti sudenti šias keturias dalis ir pritaikyti pasirinktų vartotojų poreikiams.

Darbo objektas - UAB „Lemminkainen Lietuva“ gaminanti statybinės medžiagas (inertinių medžiagų gavyba).

Darbo tikslas - įvertinti bendrovės padėti, remiantys marketingo metodais.

Darbo uždaviniai :

Apžvelgti bendrovės veiklą.

Atlikti PEST analizę.

Įvertinti ar bendrovė yra socialiai atsakinga.

Apibūdinti UAB „Lemminkainen Lietuva“ marketingo kompleksą.

Teoriškai galima teigti, kad savo prekes ar paslaugas įmonė gali siūlyti visiems, t.y. taikyti masinį marketingą. Tačiau esant intensyviai konkurencijai ir vis skirtingiems vartotojų poreikiams tai darosi tiesiog neįmanoma. Vartotojams reikia ne masinių, o būtent jiems tinkamų preikių ir paslaugų. Skirstymas labai priklauso nuo siūlomos prekės ar paslaugos.

Mano darbo nagrinėjamas ekonominės veiklos segmentas - statybinės medžiagos gamyba. Pasirinkta įmonė UAB „Lemminkainen Lietuva". UAB „Lemminkainen Lietuva" - viena iš pirmaujančių magistralinių ir krašto kelių, miesto gatvių ir sankryžų, susisiekimo komunikacijų, oro uostų pakilimo takų statybos, remonto ir tiesimo, asfaltbetonio gamybos įmonė. Suomijos statybos ir kelių tiesimo koncernas Lemminkainen gyvuoja nuo 1910 m. ir plėtoja savo veiklą teritorijoje nuo Tolimųjų Rytų iki Pietų Amerikos. Pastaraisiais metais daugiausia vykdomi projektai Europoje. Lemminkainen grupė dirba Suomijoje, Danijoje, Norvegijoje, Švedijoje, Rusijoje, Estijoje, Latvijoje bei Lietuvoje. Lemminkainen veiklos spektrą apima: kelių, gatvių, oro uosto kilimo bei tūpimo takų tiesimas ir taisymas, dangų ženklinimas, asfaltbetonio gamyba ir pardavimas, nerūdinių statybinių medžiagų karjerų eksploatavimas ir produktų gamyba bei pardavimas. Įmonė eksplotuoja tokius karjerus kaip: Kantvainių smėlio karjeras, Šnaukštų III žvyro karjeras, Vanagų smėlio-žvyro karjeras, Šklėrių smėlio-žvyro karjeras.

  • Marketingas Namų darbai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 13 puslapių (2090 žodžių)
  • Universitetas
  • Marketingo namų darbai
  • Microsoft Word 89 KB
  • Marketingo namų darbas Lemminkainen Lietuva veiklos analizė
    10 - 10 balsai (-ų)
Marketingo namų darbas Lemminkainen Lietuva veiklos analizė. (2016 m. Gegužės 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-namu-darbas-lemminkainen-lietuva-veiklos-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 15:45