Marketingo naudojimas privalomos karines tarnybos vengimui spręsti


Karinės tarnybos atsisakymas. Karines tarnybos vengimas. ,,geležinio vilko strateginis marketingo planas.

Ekonomikos referatas. Įvadas. Privalomos karinės tarnybos vengimas. Priežastys. Problemos sprendimo alternatyvos. Marketingo priemonių taikymas sprendžiant privalomos karinės tarnybos vengimo problemas. Aplinkos sąlygos. Veiksmų planas. Išvados. Literatūra. Darbo tikslas. Pateikti potencialius jaunimo išsisukinėjimo nuo privalomosios tarnybos problemos sprendimo būdus taikant marketingo priemones.


Oficialiai metai prasideda sausio 1, tačiau ruduo taip pat svarbus metas. Žemdirbiai baigia nuimti derlių, mokinukams ir studentams prasideda mokslo metai, na o kai kuriems, kurie mokyklą baigė, bet niekur neįstojo prasideda tarnybos Lietuvos kariuomenėje metai. Nors visuomenėje apie tarnybą pasakojama vos ne kaip apie siaubo filmą, nemažai jaunuolių prisipažįsta patys atėję prašytis į armiją, vienas kitas tikina, kad dėl to net antrą kartą teko pereiti visą medicinos komisiją. Tačiau visgi dauguma teigia, kad eina, nes napavyko susitarti su medikais.

šiemet iš vilniaus apskrities į privalomąją tarnybą ketinama pašaukti 596 vaikinus. Iš viso apskrityje šaukiamojo amžiaus jaunuolių yra apie 54000, tad ar būsi pakviestas šiek tiek lemia ir laimė. Nemažai jaunuolių ateina ir patys, nors ateinančius iš patriotinių paskatų galima ant pirštų suskaičiuoti. Tai dažniausiai tarpukario Lietuvos karininkų anūkai. Kiti ateina norėdami kuo greičiau atlikti prievolę, kai kurie tiesiog neturi kur dėtis. Populiariausios tarnybos vietos jėgerių, dragūnų, geležinio vilko batalionai, nemažai norinčių į pasienį. Daug kitataučių prašosi į tarnybą vidaus reikalų ministerijos ii pulke - čia kariai saugo kalėjimus, tramdo riaušes.

Didžiausia problema - atrankos kokybė. Sunku patikėti, kad 41,6 procento Lietuvos jaunuolių yra netinkami tarnybai dėl sveikatos. Kai kuriuose regionuose šis procentas stulbinantis. Pavyzdžiui trakuose tinkamais pripažinta tik 10,7, plungėje 13,9 procento jaunuolių. Dabar šaukiamųjų medicininės ekspertizės komitetai išvis nori atsisakyti tikrinti vaikinų sveikatą, nes iki šiol nenuspręsta, kas apmokės tyrimų bei darbo išlaidas.

Neišspręstas šaukiamųjų psichologinio ištyrimo klausimas, nors tai labai svarbu, bet šiuo metu komisijose psichologų nėra. Ir visai gali būti, kad bproblema. Vis daugiau jaunuolių bet kokiais būdais stengiasi išvengti privalomosios karinės tarnybos.

Darbo tikslas. Pateikti potencialius jaunimo išsisukinėjimo nuo prnorint tiksliai išsiaiškinti privalomosios karinės tarnybos vengimo priežastis buvo atlikta jaunuolių nuo 19 iki 26 metų apklausa. Jos dėka galima išskirti tokias pagrindines priežastis, kodėl vengiama atlikti privalomąją karinę tarnybą.

Dažniausiai mūšiai ir pretekstas įvesti taiką būna ten, kur šalis turi kažkokių gamtos resursų. Lietuva jau seniai nėra tsrs pasienis ir reikia atprasti nuo gigantomanijos. Jaunimas nemano, kad visas pasaulis nori mus užpulti . Verčiau įsileisti užsienio šalių investitorius ir tai bus geriausia šalies ginyba.

  • Ekonomika Referatai
  • 2011 m.
  • 13 puslapių (1791 žodis)
  • Ekonomikos referatai
  • Microsoft Word 81 KB
  • Marketingo naudojimas privalomos karines tarnybos vengimui spręsti
    10 - 2 balsai (-ų)
Marketingo naudojimas privalomos karines tarnybos vengimui spręsti. (2011 m. Birželio 22 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-naudojimas-privalomos-karines-tarnybos-vengimui-spresti.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 05:59