Marketingo organizavimas plėtojant prekybą ledais


Marketingo bakalauro darbas. Marketingo organizavimas plėtojant prekybą ledais. (uab „ingman ledai“ pavyzdžiu). Įvadas. Prekyba ledais ir jos plėtojimo problemos. Marketingo organizavimas, plėtojant prekybą ledais. Ledų rinkos ypatumai. Ledų gamintojai ir prekių ženklai. Marketingo aplinka. Marketingo kompleksas. Prekės analizė. Kainos analizė. Pateikimo ir paskirstymo analizė. Rėmimo analizė. Įmonės įvaizdžio analizė. Marketingo tyrimas. Marketingo veiklos planavimas ir kontrolė. Bį uab „x ledai“ marketingo veiklos analizė. Įmonės „x ledai“ marketingo aplinka. Bį uab „x ledai“ marketingo kompleksas. Prekės analizė. Kainos analizė. Pateikimo analizė. Rėmimo analizė. Įmonės įvaizdis. Uab „ingman ledai“ marketingo tyrimas. Marketingo veiklos planavimas ir kontrolė uab „x ledai“. Išvados ir pasiūlymai. Literatūra ir šaltiniai.


Atlikus BĮ UAB „Ledai“ marketingo veiklos analizę, nustatyta:

Bendrovė dirba sėkmingai: plečia organizacijos ribas; didina pelną; mažina riziką; tenkina vartotojų poreikius. Akivaizdžiai veiksmingai įgyvendina pagrindinį įmonės tikslą tapti viena reikšmingiausių Pabaltijo ledų gamintoja, kuri suteiktų naudą savo vartotojams.

Marketingo organizavimas plėtojant prekybą ledais. (2013 m. Gegužės 19 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-organizavimas-pletojant-prekyba-ledais.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 20:20