Marketingo padalinio struktūros formavimas


Rinkodaros padalinio darbas. Marketingo padalinio struktura. Marketingo struktura ir jos funkcijos. Mantinga kursinis. Uab mantinga kursinis 2011. Rinkodaros padalinys. Kompanijos padalinio formavimas. Marketingo padalinio formavimo tyrimas. Rinkodaros komplekso struktūra. Rinkodaros kompleksas pateikimas.

Ekonomikos kursinis darbas. Įvadas. Marketingo samprata. Marketingo apibrėžimas. Marketingo funkcijos ir subjektai. Marketingo kompleksas. Marketingo padalinio struktūra. Marketingo padalinio formavimas. Literatūros išvados. Tyrimo metodika. Tyrimo duomenų analizė. Išvados ir siūlymai. Siūlymai. Naudota literatūra.


Marketingas yra veiklos metodų ir poveikio priemonių sistema, kurią naudoja verslo įmonės, siekdamos savųjų tikslų rinkoje. Marketingas yra poreikių išaiškinimo ir jų tenkinimui reikalingų sprendimų priėmimo ir įgyvendinimo procesas, leidžiantis pasiekti verslo tikslus. Marketingo programa – tai planas, kuriame atsispindi įmonės marketingo valdymo tikslai ir uždaviniai.

Marketingo kompleksas – tai visuma tarpusavyje susijusių veiksmų ir sprendimų įgalinančių patenkinti vartotojų poreikius ir pasiekti įmonės tikslus.

Marketingo komplekso elementas prekė – suprantami kaip veiksmai ir sprendimai liečiantys atitinkančios poreikius prekės sukūrimą ir gamyba, jos apiforminimą, įpakavimą, pavadinimo ir prekinio ženklo, garantijų ir kt.

Marketingo komplekso elementas kaina – apima visus veiksmus susijusius su prekės kainos nustatymu, reguliavimu, nuolaidų ir kt. Kainos formų taikymu.

Marketingo komplekso elementas pateikimas – apima visus veiksmus susijusius su pateikimo kanalų parinkimu ir prekių perkėlimu į vartotojui patogią vietą.

Marketingo komplekso elementas rėmimas – apima veiksmus ir sprendimus, kuriais siekiama informuoti pirkėjus apie prekes iLietuviškai žodis market reiškia rinką, o marketing suprantama kaip veikla rinkoje. Bet pirminė šių sąvokų prasmė mažai beatitinka plačiai išreklamuotą ekonominės veiklos valdymo būdą rinkos ekonomikos šalyse. Terminas marketing jau įgavo savarankišką reikšmę.

Marketingo atsiradimą sąlygojo vis dažniau iškylančios produktų realizavimo problemos xx a. Pradžioje. Tuomet ir atsirado jav ekonominėje literatūroje terminas marketingas . 1907 m. Amerikos universitetuose pirmą kartą pradėta skaityti marketingo kursą. 1931 m. Amerikoje buvo įsteigta ama /american marketing association/, kuri šiuo metu turi padalinius kiekvienoje valstijoje. Ama veikloje dalyvauja daugiau nei 15 tūkstančių stambių korporacijų atstovų.

Marketingo principus jav kompanijos masiškai pradėjo taikyti šeštojo dešimtmečio pradžioje. Marketingo veikla jau buvo traktuojama kaip svarbiausioji valdymo funkcija, lemianti ir rinkos. Ir firmos gamybinę politiką. Marketingas padeda firmoms pritaikyti prekių asortimentą rinkos poreikiams, jos aktyviai formuoja savo prekių paklausą, siekdamos gauti kuo daugiau pelno. Paklausos tyrimas tampa gamybinio ciklo atramos tašku, Pagrindiniu elementu tampa orientacija į vartotojų. Firmos general electric , general foods , macdonald buvo vienos iš pirmųjų marketingo pradininkių.

1950-1960 m.

Marketingo padalinio struktūros formavimas. (2011 m. Vasario 19 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-padalinio-strukturos-formavimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 15:57