Marketingo pagrindai konspektas (3)


Marketingo konspektas.

Tema. Prekės ženklo pozicionavimas. Rekomendacijos vertės pasiūlymui. Vertės pasiūlymus galima suklasifikuoti į tris rūšis. Vertės pasiūlymas. Visos naudos. Vertės pasiūlymas. Išskirtinės naudos. Vertės pasiūlymas. Rezonuotas susitelkimas. Vertės pasiūlymų klasifikavimas ir naudos. Pariteto ir diferenciacijos taškai. Asociacijos su diferenciacijos taškais. Asociacijos su pariteto taškais. Skirtingos rinkos skirtingi vertės pasiūlymai. Kaip sustiprinti vertės pasiūlymą. Nuo vertės pasiūlymo prie pozicionavimo pareiškimo. Alternatyvios pozicionavimo strategijos. Ką pozicionuojame ? Sėkmingo pozicionavimo kriterijai. Pagrindinės pozicionavimo klaidos. Prekės ženklo asociacijų žemėlapis. Nuo pozicionavimo pareiškimo prie pozicionavimo žinutės. Pozicionavimo komunikacijos žinutė. Pozicionavimo žinučių klasifikacija. Pozicionavimo žinutė turi būti. Tema. Prekės ženklo komunikacija. Tradicinės ir naujosios komunikacijos priemonės. Prekės ženklo komunikacijos tikslai. Ženklodaros modeliai Ką ir kaip norime pasakyti ? Funkcinis ženklodaros modelis Racionalus kreipinys. Emocinis ženklodaros modelis. Žinutės struktūra Žinutės formatas. Pagrindiniai žinučių stiliai. Komunikacija užsienio rinkose. Virusinis ženklodaros modelis Virusine žinute. Kultūrinis ženklodaros modelis. Prekės ženklai – ikonos 7 Tema. Integruotos marketingo komunikacijos Marketingo komunikacijos. Marketingo komunikacijos formos. Marketingo komunikacijos teikiamos naudos. Kad komunikacija paveiktų vartotoją turi būti įgyvendinti 6 žingsniai. Reklamos žiniasklaidoje charakteristikos. Reklamos kūrybinės strategijos tipai. Motyvuojančios / pasiskolintų technikų reklamos. Kūrybinės strategijos iššūkiai. Efektyvios radijo reklamos sukūrimo žingsniai. Spausdinta reklama žurnaluose Žurnalų privalumai. Spausdinta reklama laikraščiuose Laikraščių privalumai. Spausdintos reklamos įvertinimo kriterijai. Interaktyvi reklama. Internetiniai puslapiai Interneto puslapių kūrimas reikalauja.


Prekės ženklo pozicionavimas (angl. brand positioning) yra organizacijos pasiūlymo ir įvaizdžio kūrimas, kad prekės ženklas tikslinių vartotojų mintyse užimtų savitą ir vertingą vietą.

Pozicionavimas apima tinkamos vietos suradimą vartotojų grupės ar rinkos segmento mintyse, kad apie produktą ar paslaugą jie galvotų tinkamoje vietoje tinkamu būdu.

Vertės pasiūlymas – visuma priežasčių, dėl kurių verta įsigyti produktą arba paslaugą.

Tai – lakoniški teiginiai apie produktą arba paslaugą, kuriame organizacija:

Toks vertės pasiūlymas yra grįstas lygybės (pariteto) tašku (angl. Point of Parity)

Toks vertės pasiūlymas yra grįstas diferenciacijos tašku (angl. Point of Differentiation).

Jis išskiria tik vieną arba du išskirtinius prekės ženklo bruožus, kurių tobulinimas atneša vertę vartotojams.

Vertės pasiūlymas kuriamas atsižvelgiant į kelis elementus, kurie yra svarbiausi tiksliniams vartotojams, demonstruojant vertę ir komunikuojant ją taip, kad būtų perduotas siekiamas vartotojų suvokimas.

Kad būtų suformuotas tinkamas pozicionavimas, būtina nustatyti teisingas prekės ženklo asociacijas su diferenciacijos ir pariteto taškais.

Lengviau pasiekiamas pariteto taškas, nes diferenciacijos taško atveju prekės ženklas turi demonstruoti didesnius privalumus.

Dažnai pozicionavimo sėkmė taip stipriai nepriklauso nuo diferenciacijos taško pasiekimo, lyginant su pariteto taško pasiekimu.

Diferenciacijos taškai (angl. points of difference) yra stiprios, palankios ir unikalios prekės ženklo asociacijos. Jos gali būti paremtos bet kokia savybės ar naudos asociacija.

Tokios asociacijos gali būti klasifikuojamos pagal: - funkcionalius, su veikla susietus svarstymus; - abstrakčius, su įvaizdžiu susietus svarstymus.

Diferenciacijos taškai gali apimti: - su veikla susietas savybes; - su veikla susietas naudas; - įsivaizduojamas asociacijas.

Pariteto taškai (angl. points of parity) yra asociacijos, kuriomis galima pasidalinti su kitais prekės ženklais.

Konkurenciniai pariteto taškai yra tokios asociacijos, kurios yra sukurtos, kad paneigtų konkurentų diferenciacijos taškus.

Pastovi. Kad pozicionavimas prasimuštų pro informacijos triukšmą, jis turi būti pastovus ir kuo mažiau kintantis.

Advokatauti - šią funkciją reklama atlieka auditorijai nurodydama priežastis kodėl verta rinktis konkretų prekės ženklą.

Žinutės formatui įtaką daro reklamos nešiklis. Pavyzdžiui, spausdintuose reklamos nešikliuose negalima panaudoti garso arba reklamoje per radiją - spalvų.

Marketingo komunikacijos yra priemonė, kuria organizacijos bando informuoti, įtikinti ir priminti vartotojams (tiesiogiai ar netiesiogiai) apie parduodamus prekės ženklus.

Marketingo komunikacijos atstovauja prekės ženklo balsą ir yra priemonės, kurių pagalba prekės ženklas gali sukurti dialogą su vartotojais.

Reklama – bet kokia identifikuoto finansuotojo apmokama neasmeninė idėjų, produktų ar paslaugų prezentacija ir rėmimas.

Reklama yra galinga kuriant stiprias, palankias ir unikalias prekės ženklo asociacijas, bei sukeliant pozityvius vertinimus ir jausmus.

Tipinė ar siekiama naudojimo situacija / tipinis ar siekiamas produkto naudotojas / prekės ženklo asmenybė ir vertybės.

Šiose reklamose rodomi mieli vaikučiai, maži šunyčiai, populiari muzika ir atlikėjai, mėgstamos įžymybės, juokingos situacijos, provokuojančios sąsajos su seksualumu, baimę keliančios grėsmės.

Šios reklamos yra labai veiksmingos įtemptame reklamos fronte, apibūdinamam žemu vartotojų įsitraukimu ir dideliu konkuruojančių reklamų triukšmu.

Tiesioginis atsakas – pašto, telefono, interneto ir kitų neasmeninių kontakto priemonių naudojimas komunikuojant ar siekiant gauti atsaką iš vartotojų.

Ypač populiarūs televitrinos klipai (angl. infomercials), kurie suderina pardavimų skatinimą su edukuojančia informacija ir pramogomis.

Reklama vietoje (angl. place advertising) apima reklamą netradiciniais žiniasklaidos kanalais ten kur žmonės dirba, žaidžia ar apsiperka.

  • Marketingas Konspektai
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • Marija
  • 18 puslapių (3166 žodžiai)
  • Universitetas
  • Marketingo konspektai
  • Microsoft Word 4858 KB
  • Marketingo pagrindai konspektas (3)
    10 - 1 balsai (-ų)
Marketingo pagrindai konspektas (3). (2017 m. Gruodžio 15 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-pagrindai-konspektas-3.html Peržiūrėta 2018 m. Sausio 18 d. 02:18