Marketingo pagrindai konspektas


Marketingo konspektas. Marketingo pagrindai. Apibūdinkite , kas yra marketingas. Marketingo vadybos uždavinys. Kokios yra pagrindinės marketingo sąvokos Poreikis. Marketingo sistema. Marketingo vadyba. Marketingo vadybos tikslas. Kas yra verslo orientacija Verslo orientacija –. Kokios yra verslo orientacijos rūšys. Gamybos orientacija. Prekės orientacija. Pardavimo orientacija. Marketingo orientacija susiformavo apie 1950 metus. Socialinio etinio marketingo orientacija. Kas yra marketingo aplinka ir kokia jos reikšmė verslo įmonių veiklai Marketingo aplinka. Kokie elementai sudaro marketingo makroaplinką ir mikroaplinką Makroaplinka. Kas yra sinerginis marketingo priemonių rezultatas. Marketingo tyrimų tendencijos. Kokią įtaką marketingo tyrimų reprezentatyvumui turi imties dydis. Kokios naujausios marketingo tyrimų tendencijos ? Kodėl problemos išsiaiškinimas yra pats svarbiausias marketing tyrimo proceso etapas. Kokius marketingo tyrimus dažniausiai renkasi žiniasklaidos priemonių savininkai. Vartotoju poreikiu patenkinimas. Kodėl reikia segmentuoti rinką Rinka. Rinkos segmentavimas. Tikslinė rinka. Rinkos segmentavimo tikslai. Pagal kokius požymius atliekamas rinkos segmentavimas Geografiniai požymiai. Demografiniai požymiai. Psichografiniai požymiai. Vartotojų elgsenos vidiniai požymiai negalima nagrinėti neturint prekės. Kokios gali būti naudojamos marketingo strategijos. Apibūdinkite naujojo vartotojų marketingo koncepciją , kokia jos esmė Naujojo vartotojų marketingo koncepcija. Kokiomis savybėmis pasižymi naujasis vartotojas Naujas vartotojas. Kodėl reikia tirti vartotojų poreikius. Bendras pasitenkinimas organizacija. Kokie veiksniai labiausiai nulemia vartotojų patenkinimą Vartotojų poreikių patenkinimą lemiantys veiksniai. Kas yra vartotojo suprantama suvokta kokybė. Kaip tiriamas vartotojų patenkinimas Vartotojų patenkinimo valdymo procesas.


Prekė – viskas, kas gali tenkinti pirkėjų norus ir poreikius, būti siūloma rinkoje pirkėjų dėmesiui, pirkimui ar naudojimui.

Rinka – esamų ir potencialių prekės pirkėjų visuma.

Marketingo sistema - nuosekli marketingo sprendimų visuma, kuriais esama situacija keičiama į pageidautiną būseną.

Tai verslo veiklos realizacija vadovaujantis pasirinkta koncepcija

5. Kas yra marketingo aplinka ir kokia jos reikšmė verslo įmonių veiklai?

8. Paaiškinkite skirtumą tarp kokybinių ir kiekybinių marketing tyrimų. Kada geriau taikyti kokybinį, kada – kiekybinį marketingo tyrimą?

Kiekybinis tyrimas – tai kiekybiniais rodikliais išreikštos marketingo informacijos rinkimas, apdorojimas ir interpretavimas (vertinimas).

9. Kokią įtaką marketingo tyrimų reprezentatyvumui turi imties dydis?

Imties dydį padidinus 4 kartus, 4 kartus padidėja tyrimo kaštai, tačiau paklaidos tikimybė sumažėja tik pusiau.

11. Kokius marketingo tyrimus dažniausiai renkasi žiniasklaidos priemonių savininkai?

1.      Žiniasklaidos priemonių naujų produktų įvedimo į rinką tyrimus;

Rinka – (marketingo požiūriu) visuma esamų ir potencialių vartotojų, siekiančių patenkinti savo poreikius keičiantis kuo nors vertingu su prekes ar paslaugas siūlančiais pardavėjais.

Rinkos segmentavimas – rinkos skaidymas pagal pasirinktus kriterijus, siekiant surasti dalis, kurios vienodai ar panašiai reaguoja į marketing veiksmus.

Tikslinė rinka – rinkos dalis, į kurią įmonė nukreipia savo marketingo veiksmus.

Naujas vartotojas: ieško patirties, naudoja IRT, turi daug vaidmenų, išmano marketingą, reiklus, priklauso nuo laiko.

Turi būti tiriamas ir valdomas tiek vartotojų pasitenkinimas produktu, tiek ir bendras pasitenkinimas įmone.

Kodėl klientai pasirenka tam tikros įmonės produktus tarp kitų panašių produktų?

Tokia analizė reikalauja duomenų apie esamų organizacijos vartotojų ir tų, kurie nėra dabartiniai organizacijos vartotojai, sprendimus. Nors tokią analizę yra labai sunku atlikti, tačiau tai tiesiogiai atsako į klausimą kaip įgyti naujų klientų ir išplėsti rinkos dalį.

1. Periodiškai matuoti ir stebėti bendrą savo organizacijos, o taip pat ir pagrindinių konkurentų vartotojų patenkinimo lygį.

2. Atlikti pasitenkinimo tyrimus specifinių kriterijų požiūriu, produktų kokybės rodiklių tyrimus ir nustatyti jų stipriąsias, silpnąsias puses, prioritetus ir kt.

3. Nustatyti siektino patenkinimo lygio tikslus, atsižvelgiant į konkurentų organizacijų vartotojų patenkinimo lygį.

4. Suformuluoti bei įgyvendinti veiksmų planą, remiantis 1-3 punktais.

SURASTI NAUJĄ PIRKĖJĄ KAINUOJA PENKIS KARTUS BRANGIAU, NEGU IŠLAIKYTI SENĄJĮ

VIENAM PASISKUNDUSIAM / TENKA ŠEŠI NESISKUNDĘ, KURIE X PADARO ĮTAKĄ KITIEMS SEPTYNIEMS= 42

Žiniasklaidos vartotojai vis aktyviau dalyvauja programose, kuria savo internet svetaines ir neoficialiai kontroliuoja žiniasklaidą, pavyzdžiui, sudarydami reitingus ir teikdami skundus, geba sugrupuoti ir išrūšiuoti informaciją.

Žiniasklaidos vartotojų patenkinimo problemos

Žiniasklaidos vartotojų poreikiai šiuo metu nėra pakankamai ištirti, todėl menkos galimybės parduoti personalizuotas, t.y. orientuotas į atskiras vartotojų grupes, paslaugas.

Žiniasklaidos vartotojų poreikių tyrimai daugiausia atliekami pagal demografinius požymius, menkai įvertinant psichografinius ir elgsenos veiksnius.

Reklama – tai informavimo, įtikinėjimo, siūlymo, t.y. tam tikros propagandos priemonė. Niekas nereklamuojama veltui, už reklamą visuomet reikia mokėti.

Daugumos rūšių reklama yra neasmeniška, t.y., siekiama paveikti tam tikrą auditoriją, o ne pavienį asmenį.

Susidomėjimas – sudominti gali pati prekė arba reklamos elementai. Susidomėjimas kyla dėl asmeninio suinteresuotumo ar smalsumo;

Emocijos – įtikinimas nėra vien loginis procesas. Tai, ką žmogus jaučia, taip pat svarbu, kaip ir tai, ką jis žino.

  • Marketingas Konspektai
  • 2015 m.
  • 9 puslapiai (3897 žodžiai)
  • Marketingo konspektai
  • Microsoft Word 4674 KB
  • Marketingo pagrindai konspektas
    10 - 3 balsai (-ų)
Marketingo pagrindai konspektas. (2015 m. Balandžio 05 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-pagrindai-konspektas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 14:38