Marketingo pagrindai, paskaitų konspektai


Marketingo pagrindai konspektas. Www.marketingopagrindai. Rinkodaros valdymas konpektas. Marketingo pagrindai konspektai. Kulturos marketingo pagrindai. Rinkodaros pagrindai spera. Marketingo konspektas]. Vadyba vgtu spera. Marketingo vadyba konspektai. Marketingo konspektai.

Vadybos konspektas. Marketingo samprata. Marketingo kompleksas ir jo aplinka. Rinka ir rinkos tyrimas. Prekių klasifikavimas, prekės gyvavimo ciklas, naujų prekių kūrimas, prekės identifikavimas ir įpakavimas. Kaina. Prekių paskirstymas. Rėmimas. Marketingo planavimas ir valdymas.


Be abejo, savarankiškoms studijoms šio konspekto nepakaks. Taip pat, rašantiems savarankišką darbą, referatą ar baigiamąjį darbą, negali šiuo konspektu naudotis kaip pagrindiniu šaltiniu.

Marketingo kaip verslo konsepcijos formavimosi procese priimta išskirti 5 konsepcijas.

Naudingiau turėti pastovius klientus. Todėl būtina sukurti savo firmos įvaizdį, žinoti pirkéjų poreikius ir sugebėti juos patenkinti.

Marketingo mąstymo būdas yra priešingas gamyba besiremiančios įmonės politikai. Marketingas orentuojasi į tokių prekių gamybą, kurios yra naudingos pirkėjui, o į ne tokias, kurias įmonė gamino jau daug metų.

Marketingo sąvoka danai aiškinama klaidingai. Kai kurie įvelgia marketinge stiprų, netgi suktą pardavimo ir reklamos metodą.

(Marketingo esmė- gaminti poreikius atitinkančius gaminius.

Įmonės planavimas, orentuotas į realizavimo rinką, turi dviprasmę reikšmę:

iš vienos pusės įmonės veikla turi derintis prie rinkos sąlygų. tai yra pasyvus aspektas.

(Marketingas yra lankstus. Orientuotas į rinką ir apgalvotas elgesys nereiškia grieto orientavimosi į kartą nustatytas rinkos sąlygas ir jų sukurtą marketingo planą. 0 efektyvus marketingas reikalauja pasiruošimo tuoj pat prisitaikyti prie naujų sąlygų, o tai dažnai yra nepatogu.

Marketingo pradžia sutampa su XX amžiaus pradžia. Tačiau marketingas vystėsi iš lėto, akumuliuodamas kitus anksčiau susiformavusius gamybinės komercinės veiklos elementus: kainodarą, kreditą, reklamą, mokesčius.

Susikūrus stambioms monopolijoms, atsirado galimybės gaminti geitai ir daug produkcijos. Atsirado perprodukcijos problema. Pirmą kartą ji iškilo 1873 m.perprodukcijos krizės metu. Šalinti atsiradusias problemas buvo siūloma stiprinant ryšį tarp pirkėjo ir pardavėjo. Šis ryšys buvo suprantamas kaip informacijos apie prekių paklausą rinkimas.

Informacijos rinkimo kaštai buvo dideli, todėl trūko informacijos. O be jos daryti pakeitimus gamyboje buvo rizikinga. Sumažinti riziką galėjo mainų sferos analize paremtas prognozavimas.

Susikūrus monopolijoms, išryškėjo lyderiai, buvo lengviau prognozuoti jų veiksmus. Jos pradėjo gauti didelį pelną ir galėjo skirti lėšų tyrimams, pardavimų stimuliavimams. Atsirado reklama.

Per šimtmetį iš esmės pasikeitė marketingo objektas. Atsirado netradiciniai objektai:

Šių objektų specifika, saviti vartotojų santykiai su jais, sąlygojo marketingo principų koregavimą bei naujos marketingo atšakos susikūrimą-nesiekiančių pelno organizacijų marketingas. Jis taikomas sveikatos apsaugoje, švietime, moksle, policijoje, armijoje.

Marketingo tėvynė-jav. Čia atsirado jo užuomazgos ir susiformavo marketingo konsepcija. Jau XX amžiaus pradžioje buvo taikomi marketingo principai. tai sąlygojo:

mokslo ir technikos paanga, sutrumpinusi prekių funkcionavimo ciklą,

jei prekė pateikta į rinką, kurioje dėl objektyvių prieasčių ji negali būti panaudojama, tai bandyti dirbtinai sukurti poreikį,

išlaikyti tokią pat paklausą: tačiau ši situacija labai nestabili, nes situacija greitai keičiasi. stabilesnę situaciją sukuria firmos- gigantai.

tai gali būti susijusi su mada, prekių populiarumu. jei nėra galimybių padidinti pasiūlą, firma reguliuoja paklausą per kainą, nestimuliuojant pardavimo.

stabdantis marketingas taikomas, kai paklausa visuomenės požiūriu yra nepageidaujama. Tai susiję su prekės neigiamomis savybėmis. Tuo dažnai užsiima vyriausybė ar visuomeninės organizacijos.

( Firmos prekė yra ne blogesnė, o gal ir geresnė negu konkurentų. kokiais metodais ji galėtų konkuruoti?

Pardavėjas ir pirkėjas. vyksta mainai. laikrodis mainomas į pinigus. išvardinkite, kas paskatins pirkėją pirkti laikrodį.

Istorikas Arnoldas Toinbi, kritikuodamas marketingo praktiką Amerikoje, sakė, kad amerikiečiais vartotojais munipuliuoja, verčiant juo pirkti prekes, kurios nėra gyvybiškai svarbios. Kokia jūsų nuomonė?

(Kanados fermeris augino bulves. Išgirdo, kad ateinantys metai bus palankūs bulvėms. Nutarė kiekvieną pėdą apsodinti bulvėmis. Tikėjosi didelio pelno. Iš bulvių tikėjosi prigaminti pusfabrikačių. Motyvai: numatomas geras derlius, turi pakankamai emės, nusipirks konservavimo įrenginius. Kokia fermerio orientacija? Prognozuokite veiklos rezultatus.

1985 08 11 Vakarų Virdinijoje toksinių garų debesys pateko į atmosferą iš karbidų gamyklos. 130 žmonių pateko į ligoninę. Tyrimai parodė, kad cheminės mediagos pateko į atmosferą dėl įtrūkimų įrenginiuose, dėl darbo apsaugos paeidimų.

  • Vadyba Konspektai
  • 2010 m.
  • 71 puslapis (37139 žodžiai)
  • Vadybos konspektai
  • Microsoft Word 266 KB
  • Marketingo pagrindai, paskaitų konspektai
    10 - 1 balsai (-ų)
Marketingo pagrindai, paskaitų konspektai. (2010 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-pagrindai-paskaitu-konspektai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 06:05