Marketingo pagrindai


Marketingo skaidrės. Tikroji ūkinė bendrija. Lietuvoje tikrųjų ūkinių bendrijų (tūb). Lietuvos respublikos ūkinių bendrijų įstatymas. Paskirtis. Teisinis reglamentavimas. Rūšis pagal dalyvių tikslus. Rūšis pagal dalyviųatsakomybę. Steigimo dokumentas (-ai). Minimalus įstatinis kapitalas. Steigėjas (-ai). Valdymo organų struktūra. Tikrosios ūkinės bendrijos požymiai. Tikrosios ūkinės bendrijos narys jungtinės veiklos sutartyje nustatyta tvarka gali. Tikrasis ūkinės bendrijos narys privalo. Tikrosios ūkinės bendrijos privalumai. Tikrosios ūkinės bendrijos trūkumai. Tikrosios ūkinės bendrijos bruožai, priskirtini tiek trūkumams, tiek privalumams.

Marketingo pagrindai. (2012 m. Lapkričio 19 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-pagrindai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 20:30