Marketingo pagrindų namų darbas


Ekonomikos namų darbas. Marketingo pagrindų namų darbas. Įvadas. Marketingo kompleksas ir koncepcija. Mikroaplinka. Makroaplinka. Rinkos tyrimas. Tyrimo išvados. Rinkos segmentavimas. Konkurentų analizė. Prekės politika. Kainos politika. Pateikimo politika. Rėmimo politika. Išvados. Literatūra. Priedai.


Kas bus įgyvendinimą priklauso nuo įmonės tikslų. Dažnai įmonė iškelia savo tikslą – padidinti pelną. Šiam tikslui pasiketi būtina suformuluoti marketingo tikslus. Marketingo tikslai gali būti:

•prekės modifikavimas

•rinkos plėtimas

•parduotų mastų didinimas, efektyviau naudojant reklamą.

UAB „x“ – įmonė, užsiimanti puodelių, lėkščių ir stiklinių gamyba bei pardavimu.

Darbo tikslas: teorinių žinių pritaikymas atliekant praktinį darbą.

Darbo uždaviniai:

1.nurodyti rinkodaros komplekso elementus;

2.nustatyti mikroaplinką ir makroaplinką;

3.atlikti rinkos tyrimą;

4.susegmentuoti rinką ir nustatyti tikslinę rinką;

5.pateikti prekių charakteristiką;

6.nusakyti kainų nustatymo metodą ir strategijas;

7.nurodyti pateikimo kanalą ir strategiją;

8.parinkti rėmimo strategiją, nurodyti rėmimo elementus;

9.atlikti konkurentų analizę.

  • Ekonomika Namų darbai
  • 2013 m.
  • 33 puslapiai (4176 žodžiai)
  • Kolegija
  • Ekonomikos namų darbai
  • Microsoft Word 1904 KB
  • Marketingo pagrindų namų darbas
    10 - 2 balsai (-ų)
Marketingo pagrindų namų darbas. (2013 m. Kovo 16 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-pagrindu-namu-darbas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 18:44