Marketingo paruoštukė


Marketingo Špera. Marketingo paruoštukė.


Prekė-tai pats pirmasis ir svarbiausias rinkodaros komplekso elementas.Prekė apima sprendimus ir veiksmus susijusius su parduodamo objekto kūrimu bei keitimu.Prekės lygmenys:potenciali,papildytoji, laukiamoji,pagrindinė,esminė nauda. Paslauga-tai daiktinės formos neturinti prkė,kurios gamyba ir vartojimas vyksta tuo pačiu metu(neapčiuoptumas,nekaupiamumas,neatskiriamumas,kintamumas). Prekių klasifikavimo požymiai: materialumas,prekybos sandorių formos(nominalios realios), vartojimo trukmė(trupm ilgalaik), prekių pranašumas(vienarūšės įvairiarūšės). Prekių linija-panašios paskirties prekių rinkinys.

  • Marketingas Šperos
  • 2014 m.
  • 4 puslapiai (930 žodžių)
  • Marketingo šperos
  • Microsoft Word 9 KB
  • Marketingo paruoštukė
    10 - 8 balsai (-ų)
Marketingo paruoštukė. (2014 m. Gruodžio 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-paruostuke.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 08:20