Marketingo planas (2)


Marketingo kursinis darbas. Įmonės Marketingo plano struktūra. Situacijos analizė. Konkurencija tiesioginė ir netiesioginė. Marketingo tikslai ir uždaviniai. Tikslinė auditorija/rinka. Pozicionavimas. Marketingo kompleksas. Įvertinimo planas. Biudžetas. Įgyvendinimo planas.


Būtina prisiminti marketingo tikslus! Siekti maksimaliai galimo didžiausio vartojimo, siekti maksimalaus vartotojiško patenkinimo.

7.2 Kas bus matuojama: produkto (angl. output), rezultato (angl. outcome) ar poveikio (angl. impact) priemonės. 8 paskaitos skaidres. Bus matuojamos poveikio priemonės.

Gerai reklamai padaryti bus atliekami kompleksiniai marketingo tyrimai: bus renkama marketingo informacija, vykdoma marketingo aplinkos analizė, individualių vartotojų rinkos analizė, įmonių rinkos analizė, atliksime SWOT analizę, kurioje bus detali konkurentų analizė. Padarysime vietinių gyventojų apklausą (ar pirkėjai žino apie produkciją, kokia jų nuomonė). Kompleksinis marketingo tyrimas duoda tiksliausią atsakymą dėl vieno ar kito marketingo veiksmo pasirinkimo. Marketingo skyrius turi eiti priešakyje ir formuoti įmonės veiklą. Marketingo skyriaus specialistai turi išsiaiškinti kokia yra (gali būti) produkcijos paklausa (poreikis), kaip apiforminti produkciją, nustatyti kainą, remiantis rinkos tyrimų rezultatais bei koks gali būti pelnas ir sekti kaip vyksta realizavimas. Reikia stebėti savo klientus, ar jie patenkinti, kaip galėtume su jais palaikyti glaudesnį ryšį. Į defektus reaguoti staigiai.

Marketingo plano įgyvendinimo kaštai. Marketingo biudžetui bus skirta 6% nuo pajamų t.y. 1067000 Lt.

Marketingo planas (2). (2014 m. Sausio 20 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-planas-2.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 06:05