Marketingo planas Ajax travel įmonei


Turizmo kursinis darbas. Įvadas. „Ajax travel“įmonės marketingo aplinkų analizė. Makroaplinkos analizė. Mikroaplinkos analizė. „Ajax travel“ įmonės marketingo komplekso vertinimas. Teikiamų paslaugų ir kainodaros vertinimas. Rėmimo veiksmų ir priemonių vertinimas. Tyrimas ir jo rezultatų analizė. „Ajax travel“ įmonės marketingo perspektyvų analizė (SSGG). Marketingo veiksmų ir priemonių plano rengimas. Marketingo tikslų, strategijų nustatymas. Marketingo veiksmų ir priemonių programa. Marketingo biudžetas. Išvados. Literatūriniai šaltiniai. Priedai.


Darbo aktualumas:

•Marketingo planas aktualus tuo, kad sukūrus gerą marketingo strategiją, pasinaudojant savo galimybėmis ir pranašumais, galima padėti ne tik pritraukti naujų klientų, bet ir išsskirti įmonę iš konkurentų.

Pagrindinis darbo tikslas:

•Sukurti turizmo organizatoriaus „Ajax travel“ marketingo planą 2015 metams.

Darbo uždaviniai:

•Analizuoti įmonės makro ir mikro aplinkas;

•Įvertinti įmonės marketingo kompleksą;

•Atlikti tyrimą ir jo rezultatų bei SSGG analizę ;

•Parengti įmonės marketingo veiksmų ir priemonių planą.

Marketingo planas Ajax travel įmonei. (2014 m. Gruodžio 22 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-planas-ajax-travel-imonei.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 14:10