Marketingo planas Ledainė


Marketingo referatas.

Įžanga. Projekto apžvalga. Įmonės tikslai ir idėja. Investavimo aplinka. Esama situacija. Esamų problemų analizė. Rinka ir marketingo kompleksas. Rinkodaros tyrimo rezultatai. Paklausa ir pasiūla. Reklama. Aptarnaujantis personalas. Žaliavos ir jų tiekimas. Veiklos vieta ir aplinka. Galimos veiklos alternatyvos. Finansinės perspektyvos. Išvados.


Šio darbo tikslas – išsiaiškinti su kokiomis problemomis gali susidurti įmonė pradėjus naujų prekių gamybą.

Šio darbo uždaviniai:

įvertinti gaminamos produkcijos paklausą;

įvertinti įmonės mikroaplinkos ir makroaplinkos elementus;

įvertinti įmonės tikslinę rinką;

įvertinti vartotojo elgesio faktorius, kurie įtakos prekių pirkimą;

įvertinti konkurentų gaminamą produkciją.

Rengiant šį darba yra siekiama tokių tikslų:

išanalizuoti kuriamo verslo poveikį, numatyti išlaidas bei naudą;

nustatyti, kokius reikia atlikti institucinius, teisinius ar kitokius pakeitimus, susijusius su verslo įdiegimu;

įrodyti, kad kuriamas verslas yra finansiniu ir techniniu požiūriu optimalus;

Prekė (1P) – ledai iš naturalių produktų.

Pateikimas (3P) – ledainė įkurta Vilniaus senamiestyje.

asmeninis pardavimas (siūlysime savo prekes kitoms įmonėms bei parduotuvėms);

pardavimų skatinimas (kainos mažinimas, kuponai).

Nusprendėm įsteigti įmonę, tiksliau ledainę, kurios pavadinimas UAB „Palaima“. Nepaslaptis kad tiek jaunas, tiek vyresnio amžiaus žmogus mėgsta pasilepinti skanėstais. Galimybė pasimėgauti skaniais, malonumą suteikiančiais ledais tikra palaima, todėl pasirinkau šį pavadinimą, kuris atskleidžia verslo kryptį, t. y. teikti aukštos kokybės ir plataus asortimento ledus, kurie suteiktų džiaugsmą klientams, tuo pačiu skatintų vartojimą.

Steigiama įmonė bus uždaroji akcinė bendrovė. Kadangi tai ribotos civilinės atsakomybės privatusis juridinis asmuo, kurio pagrindinis tikslas yra pelno siekimas vykdant LR įstatymų nedraudžiamą veiklą. Siekiant apsaugoti privatų turtą.

Planuojama įkurti ledainę Vilniaus mieste Dominikonų gatvėje, kadangi šiuo metu ten nėra arti nei vienos kitos ledainės, o vieta yra pakankamai judri, ja nuolatos keliauja turistai. Nauja ledainė sulauktų dėmesio, bei būtų pakeliui praeinantiems žmonėms norintiems pailsėti skanaujant mėgstamus ledus. Ši vieta yra tinkama, nes yra senamiestyje, kur daug praeivių tiek turistų tiek vietinių Vilniaus gyventojų.

Pritraukti kuo daugiau klientų, reklamuoti savo veiklą;

Sėkmingam verslui svarbi aplinka kurioje jis veikia, todėl UAB „Palaima“ yra svarbus ją supančios išorinės aplinkos veiksniai:

Svarbiausias aplinkos veiksnys yra konkurentai, kadangi jei konkurentai per stiprūs tai didelė tikimybė, kad nepavyks išsilaikyti rinkoje. Išskyrėme kelis didžiausius konkurentus:

Konkurentai. Ledainės, kurias išskyrėma yra vienos iš stipriausių konkurenčių, kadangi jau yra užsitikrinusios savo vardą ir turi savo pastovių klientų ratą. Kadangi jos nėra arti steigiamos ledainės, yra galimybė pritraukti, jų klientus, bei kitus potencialus klientus, kurie dar nėra išsirinkę mėgstamiausios ledainės. Dėl strategiškai patogios pasirinktos vietos, kurioje nuolat keičiasi žmonės yra gera galimybė pritraukti daug ir įvairių klientų, bei įsigyti nuolatinių lankytojų. Siūlant skanius ir geros kokybės, įsimintino skonio ledus, labai tikėtina kad pavyks įsitvirtinti rinkoje tarp konkurentų. Taipogi reklama gali lemti lengvesni prasiskverbimą į rinką, kadangi skleidžiant žinią apie naują įstaigą pasitelkiant televiziją, radiją ir spaudą žymiai didesnis potencialių klientų skaičius sužinos apie ledainę. Reklama paskatina žmones išbandyti naujas prekes, naujus skonius, tai yra ko reikia siekiant susikurti pastovių klientų ratą, bei pritraukti kuo daugiau naujų lankytojų.

  • Marketingas Referatai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 18 puslapių (2760 žodžių)
  • Universitetas
  • Marketingo referatai
  • Microsoft Word 59 KB
  • Marketingo planas Ledainė
    10 - 10 balsai (-ų)
Marketingo planas Ledainė. (2016 m. Balandžio 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-planas-ledaine.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 10:22