Marketingo planas Lietuvos geležinkeliai


Ekonomikos kursinis darbas. Įvadas. Plano santrauka. Situacijos analizė. Išorinės aplinkos analizė. Konkurencija. Ssgg analizė. Marketingo tikslai. Strategija. Tikslinių rinkų strategija. Pozicionavimo strategija. Strategija pagal rinkodaros komplekso elementus. Išvados. Literatūros sąrašas.


Temos aktualumas. AB ,,Lietuvos geležinkeliai“ yra viena iš pagrindinių viešojo tarpmiestinio transporto įmonių. Jos paslaugomis kasdien naudojasi keli tūkstančiai šalies gyventojų ir svečių. Todėl labai svarbu užtikrinti kokybišką paslaugų teikimą, plėsti jų asortimentą ir prisitaikyti prie augančių keleivių poreikių.

Siekiant užimti didesnę rinkos dalį, padidinti keleivių kiekį, jų pasitenkinimą įmonės paslaugomis naudinga sudaryti marketingo planą. Jis atskleistų dabartinę AB ,,Lietuvos geležinkeliai“ padėtį, padėtų surasti pagrindines problemas ir geriausius jų sprendimo būdus. Taip pat būtų lengviau nustatyti įmonei reikalingus pasikeitimus, jų poveikį, įgyvendinti reikalingas naujoves.

Šio darbo tikslas – parengti AB ,,Lietuvos geležinkeliai“ marketingo planą.

Darbo uždaviniai:

1.Atlikti AB ,,Lietuvos geležinkeliai“ veiklos apžvalgą;

2.Ištirti keleivių vežimo rinkos situaciją Lietuvoje;

3.Aprašyti galimus įmonės pasikeitimus;

4.Pasirinkti būdą informuoti keleivius;

Tyrimo objektas - AB ,,Lietuvos geležinkeliai“ marketingo planas.

Marketingo planas Lietuvos geležinkeliai. (2013 m. Balandžio 29 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-planas-lietuvos-gelezinkeliai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 08:01