Marketingo planas skaidrėmis


Vadybos skaidrės.

Įvadas. Santrauka. Įmonės aprašymas. Įmonės “aplink pasaulį” teikiamos paslaugos. Įmonės “aplink pasaulį” teikiamų paslaugų vartotojai. Įmonės ssgg analizė. Tiesioginiai ir netiesioginiai konkurentai. Marketingo tikslai ir uždaviniai. Tikslinės rinkos. Tikslinis rinkos segmentas. Verslo plano įvertinimas ir įgyvendinimas per užsibrėžtus marketingo tikslus. Verslo plano koregavimas.


Tam kad įvertinti, kaip efektyviai vykdomas ekonominio marketingo užsibrėžtas tikslas reikia atlikti paslaugų pardavimo ir pelningumo rezultatų analizę ir marketingo programų efektyvumo kontrolę.

O tam kad įvertinti antrąjį marketingo tikslą, reikia pasitelkti vieną iš marketingo plano kontrolės tipų t.y. reklamos efektyvumo kontrolę, ir populiarinimo efektyvumo įvertinamą.

  • Vadyba Skaidrės
  • 2013 m.
  • Lietuvių
  • 16 puslapių
  • Universitetas
  • Vadybos skaidrės
  • MS PowerPoint 2276 KB
  • Marketingo planas skaidrėmis
    10 - 3 balsai (-ų)
Marketingo planas skaidrėmis. (2013 m. Birželio 22 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-planas-skaidremis.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 16:10