Marketingo planas skaidrės


Marketingo skaidrės. „Ar nori keliauti? “. Marketingo plano teikėjai. Misija, Tikslas. Dabartinė situacija. Makroaplinka. (pestMikroaplinka (SWOT analizėRinkos analizė. Konkurencinis projekto pranašumas (product),kaina (price),platinimas (place),sklaida (promotionMarketingo plano vizualizacija. Projekto rėmėjai. Verslo plano rėmėjai. Strateginis sklaidos planas. Priedai.


Misija – suburti jaunus žmones dalintis patirtimi keliaujant ir be didelių nuostolių.

Tikslai – padaryti misiją įmanoma, tam suteikiant papildomas finansavimo galimybes.

Jaunimui neprarasti laivės jausmo. Pasirinkimas pačiam keistį kelionės laiką ir maršrutą

Marketingo planas skaidrės. (2014 m. Gegužės 16 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-planas-skaidres.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 22:31