Marketingo planas švyturio alaus taktika ir kontrolė


Alaus kontrole. Strateginis marketingo planas alus.

Marketingo namų darbas. Marketingo planas. Švyturio alaus taktika ir kontrolė. Santrauka. Įvadas. Marketingo taktika. Kaina. Vieta. Produktas. Rėmimas. Marketingo kontrolė. Pradinių kainų analizė. Biudžeto analizė. Pardavimų rezultatai. Užimamos rinkos dalies duomenys. Kontrolės vietos ir ciklas. Literatūros sąrašas:.


Šio darbo tikslas yra sudaryti tam tikros prekės marketingo planą. Pirmas 3 plano dalis mes jau išnagrinėjome į tas dalis įėjo: marketingo aplinka, marketingo tikslai, marketingo tikslinė rinka. Liko išnagrinėti likusias 2 plano dalis, tai yra marketingo taktiką ir marketingo kontrolę. Mes pasirinkome vieną iš populeriausių prekių Lietuvoje, tai yra „Švyturio“ Ekstrą alų, kuriam ir kursime marketingo planą.

Ketvirtoje dalyje mes išnagrinėjome kainą: kaip reikėtu pakeisti alaus kainą, kad Švyturis gautų didesnį pelną, o vartotojai nepatirtu nuostolių, vietą: kur bus parduodamas produktas ir ar reikės keisti pardavimo vietą, kad būtų didesnė apyvarta, produktas: kaip turėtų atrodyti įpakavimas, dizainas, kad trauktu vartotojų akį, rėmimas: kokias informacinais šaltiniais remsimės, kiek laiko tam skirsime ir kokiai auditoriai tai bus skirta.

  • Marketingas Namų darbai
  • 2013 m.
  • 10 puslapių (1804 žodžiai)
  • Marketingo namų darbai
  • Microsoft Word 67 KB
  • Marketingo planas švyturio alaus taktika ir kontrolė
    10 - 1 balsai (-ų)
Marketingo planas švyturio alaus taktika ir kontrolė. (2013 m. Balandžio 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-planas-svyturio-alaus-taktika-ir-kontrole.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 20:24