Marketingo planas UAB Topo centras


Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Įmonės Uab „Topo centras“ veiklos ir informacijos šaltinių apžvalga. Strateginę analizę (vizija, misija, tikslai). Įmonės perspektyvų tyrimas. Palankios aplinkybės. Marketingo mikroaplinka. Marketingo makroaplinka. Įmonės marketingo strategija. Konkurencijos pranašumo pasiekimo strategijos. Pozicionavimo strategijos. Ssgg analizę. SSGG analizę Uab „Topo centras“. Išvados. Literatūra.


Temos aktualumas: Bet kokia įmonė veikia tam tikroje nuolat kintančioje aplinkoje. Įmonės vadovybė ir marketingo specialistai nuolat turi stebėti aplinką, joje vykstančius pokyčius ir į juos reaguoti, prie jų prisitaikyti. Todėl labai svarbu yra tirti mikro- ir makroaplinkas.

Tyrimo objektas: Elektroninė parduotuvė UAB „Topo Centras“ marketingo aplinkos.

Darbo tikslas: Sukurti UAB “Topo centras” marketingo strategiją, pritaikytą efektyvių marketingo sprendimų rengimui ir įgyvendinimui.

Darbo uždaviniai:

1.apibrėžti, kas yra mikro ir makro aplinkos;

2.išsiaiškinti, kas įeina į mikroaplinką ir makroaplinką ;

3.nustatyti, kokios verslo aplinkos egzistuoja įmonėje UAB „Topo Centras“;

4.išanalizuoti išorinius veiksnius, įtakojančius UAB „Topo Centras“ veiklą.

5.išanalizuoti vidinius veiksnius, įtakojančius UAB „Topo Centras“ veiklą;

6.Pateikti SSGG analizę

Marketingo planas UAB Topo centras. (2014 m. Gegužės 04 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-planas-uab-topo-centras.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 12:12