Marketingo planas UAB


Marketingo savarankiškas darbas. Santrauka. Marketingo apžvalga. Makroaplinka. Mikroaplinka. Perspektyvų analizė. UAB „SRPM Technology“ SSGG analizė. Tikslai. Marketingo strategija.


Atsižvelgiant į pagrindinius įmonės konkurentus, savo srityje, ji užima lyderiaujančią padėtį, nes yra užsitarnavusi savo vardą rinkoje ir užima gana didelę rinkos dalį. Tokia padėtis suteikia daugiau laisvės todėl gali rinktis prieš konkurentus nukreiptas marketingo strategijas.

Pagal geografinį požymį įmonė sėkmingai taiko tarptautinės rinkos strategiją, nes veiklą derina ir šalies, ir tarptautinėje rinkoje. Šis variantas jai sėkmingai sekasi, todėl siūlyčiau ir toliau taikyti šią strategiją.

Marketingo planas UAB. (2014 m. Gegužės 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-planas-uab.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 04:24