Marketingo planavimas AB „Lietuvos geležinkeliai“ įmonėje


Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Marketingo planavimas. Marketingo planavimo svarba. Strateginis ir taktinis marketingo planavimas. Marketingo planai. Marketingo strategijos kūrimas. Tikslinės rinkos strategija. Paslaugų diferencijavimo strategija. Vidaus marketingo strategija. Komunikavimo strategija. Konkuravimo strategija. Apie ab „Lietuvos geležinkeliai“ įmonę. Ab „Lietuvos geležinkeliai“ įmonėje marketingo veiklos planavimas ir įgyvendinimas. Marketingo veiklos gerinimo planas ab „Lietuvos geležinkeliai“ įmonėje. Išvados. Literatūra.


Šio kursinio darbo tikslas yra išnagrinėti marketingo planavimą AB „Lietuvos geležinkeliai“ įmonėje, bei apibūdinti strateginį bei taktinį marketingo planavimą, tai pat išnagrinėti marketingo planavimo ypatumus ir specifiką.

Šio kursinio uždaviniai:

1. Išsiaiškinti kokia yra marketingo planavimo svarba;

1. Išsiaiškinti kas yra strateginis marketingo planavimas;

2. Išsiaiškinti kas yra taktinis marketingo planavimas;

3. Išanalizuoti tikslinės, paslaugų diferencijavimo, vidaus marketingo, komunikavimo ir konkuravimo strategijas;

4. Išaiškinti kokios rinkos lyderių strategijos ;

5. Išanalizuoti AB „Lietuvos geležinkeliai“ marketingo planavimą;

6. Sudaryti veiklos gerinimo planą.

  • Marketingas Kursiniai darbai
  • 2014 m.
  • 19 puslapių (4631 žodis)
  • Universitetas
  • Marketingo kursiniai darbai
  • Microsoft Word 37 KB
  • Marketingo planavimas AB „Lietuvos geležinkeliai“ įmonėje
    10 - 4 balsai (-ų)
Marketingo planavimas AB „Lietuvos geležinkeliai“ įmonėje. (2014 m. Gegužės 13 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-planavimas-ab-lietuvos-gelezinkeliai-imoneje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 00:04