Marketingo planavimas


Marketingo strateginis planavimas referatas. Marketingo valdymo procesas organizacijoje. Marketingo planavimas referatas. Marketingo planavimas, jo apibudinimas. Marketingo planavimas kursinis. Kontaktinės auditorijos.

Vadybos referatas. Marketingo idėjos suformulavimas. Marketingo tikslo suformulavimas. Įmonės aplinkos apibūdinimas. Marketingo koncepcija ir tipo pasirinkimas. Marketingo elementų apibūdinimas. Rinkos apibūdinimas ir tikslinės rinkos nustatymas. Prekių gyvavimo ciklo apibūdinimas. Swot ir konkurentų apibūdinimas. Marketingo programa ir jos pagrindimas. Marketingo biudžeto pagrindimas. Marketingo plano stuktūros pagrindimas. Marketingo tarnybos organizacinės struktūros pagrindimas. Realizavimo kanalų parinkimas.


Marketingas taikytinas tik ten, kur kokybiškos prekės ir paslaugos. Priešingu atveju jis tik išryškina blogas prekių savybes bei aptarnavimą ir paspartina įmonės žlugimą. () todėl svarbu, kad įmonės siekiai ir darbai, apsisprendimas veikti būtų labai pagrįsti, priimtini tiek visuomenei, tiek personalui. Įmonės idėja turi patraukti, o jos misija – svarbi ir reikšminga. [1, 40].

Naftos paieškoms ir žvalgybai Lietuvoje 1964 metais įkurta naftos žvalgybos ekspedicija , kuri 1991 metais pavadinta gargždų valstybine naftos geologijos įmone , o nuo 1995 metų įregistruota kaip AB geonafta . Tai specialios paskirties akcinė bendrovė, kuri vykdo seisminę žvalgybą, gręžia įvairaus gylio ir įvairios paskirties gręžinius, išbando ir tiria naftingus bei vandeningus sluoksnius, apskaičiuoja naftos išteklius telkiniuose, vykdo naftos gavybą, realizuoja naftą, gręžia ir įrengia geriamojo vandens gręžinius, aprūpina užsakovus importiniais siurbliais, hidroforais, vandens filtrais, tiria vandeningus sluoksnius, tinkančius arteziniams šuliniams.

Anglai ir amerikiečiai teigia, jog įmonės idėja turi būti suformuluota septyniais žodžiais. [1, 40].

Ab geonafta idėja yra tokia: norime įvairiais būdais aprūpinti Lietuvą nafta ir naftos produktais .

Tikslai turi būti konkretūs ir išmatuojami. Vadovybė, išreikšdama organizacijos tikslus konkrečiais išmatavimais, gali tiksliai įvertinti darbo sėkmę.

Tikslai turi būti pasiekiami, tada jie didina organizacijos efektyvumą, kadangi daugelis žmonių nori greičiau matyti darbo rezultatus.

Tikslai turi būti tarpusavyje vienas kitą palaikantys. Taigi veikla ir sprendimai, siekiant vieno tiab geonafta kelia ilgalaikius tikslus. Jie apima kelerių metų ar net kelių dešimtmečių laikotarpius. Ilgalaikiai tikslai nustatomi siekiant parodyti, kokių rezultatų laukiama per organizacijos ilgiausią planuojamą laikotarpį. Ilgalaikiai tikslai yra platesni ir mažiau konkrmarketingo koncepcija remiasi įmonės aplinkos analize, kuri būtina siekiant nustatyti veiklos kryptį ir sėkmingai veikti. Marketingo aplinka – tai visuma jėgų, kurios veikia už įmonės ribų, bet turi įtaką marketingo galimybėms. Marketingo aplinką sudaro mikro ir makroaplinka. Mikroaplinka – tai veiksniai, kurie tiesiogiai susiję su įmone, jos galimybėmis. Tai vartotojai, tarpininkai, konkurentai ir kontaktinės auditorijos. [9, 17].

  • Vadyba Referatai
  • 2010 m.
  • 16 puslapių (2767 žodžiai)
  • Vadybos referatai
  • Microsoft Word 21 KB
  • Marketingo planavimas
    8 - 1 balsai (-ų)
Marketingo planavimas. (2010 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-planavimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 08:12