Marketingo plano efektyvumo įvertinimas


Marketingo konspektas. Marketingo plano efektyvumo įvertinimas, pagal. Pranulį, A. Pajuodį, S. Urbonavičius ir S. Virvilaitė „Marketingas“. Graeme Drummond ir John Ensor “Introduction to Marketing Concepts”. Jim Blythe „Essentials Of Marketing“. P. Kotler „Marketing Management, Millenium Edition“. Bendra 4 autorių marketingo plano efektyvumo. Įvertinimo būdų apžvalga. Marketingo plano efektyvumo metodai,. Tinkantys praktinei situacijai. Kaštų mažinimo paskaičiavimai (pusmečiui). Literatūra.


Jei pelningumo analizė atskleidžia, kad konkrečios prekės, konkrečios teritorijos ar rinkos neduoda norimo pelno, vadovybė turi išsiaiškinti, ar įmanoma efektyviau valdyti šių marketingo objektų pardavimo pajėgas, reklamą, pardavimo skatinimą bei prekių paskirstymą.

Kai kurios įmonės, norėdamos pagerinti marketingo efektyvumą, įsteigė

marketingo kontrolieriaus etatą. Marketingo kontrolieriai priklauso bendrajai

kontrolierių tarnybai, bet dirba įmonės marketingo srityje.

Taigi Marketingo plano efektyvumas nustatomas atliekant kontrolę. Kadangi įvykdžius marketingo planą ir imant plėtoti verslą, būtina atlikti kontrolę ir sužinoti ar efektyviai pasiekti tikslai. Jos metu periodiškai tikrinama, kaip pavyko pasiekti užsibrėžtus rezultatus. Jeigu rezultatai netenkina, reiškia, kad marketingo planas vykdomas neefektyviai. Tada jį reikia koreguoti.

  • Marketingas Konspektai
  • 2013 m.
  • 24 puslapiai (4202 žodžiai)
  • Marketingo konspektai
  • Microsoft Word 48 KB
  • Marketingo plano efektyvumo įvertinimas
    10 - 3 balsai (-ų)
Marketingo plano efektyvumo įvertinimas. (2013 m. Rugpjūčio 02 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-plano-efektyvumo-ivertinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 15:58