Marketingo plano parengimas UAB Rūta


Uab ruta analize. Uab ruta konkurentai. Marketingo apzvalga. Uab ruta rinkos segmentavimas. Uab ruta makroaplinka. Rinkodaros analize apie impuls. Uab rūta įvaizdis. Ruta marketingo. Uab ruta vartotojai. Uab ruta rinkodara.

Vadybos referatas. Įvadas. Uab ,,rūta” įmonės apžvalga. Uab ,,rūtos” marketingo apžvalga. Prekių analizė. Uab ,,rūta” prekių asortimentas. Tyrimo objektas. Pakuotė. Etiketė. Prekių kainų analizė. Prekių paskirstymo analizė. Prekių rėmimo analizė. Uab ,,rūta” aplinkos analizė. Makroaplinkos analizė. Mikroaplinkos analizė. Vartotojų analizė. Vartotojų rinkos segmentavimas. Tiekėjai. Konkurentų analizė. Perspektyvų analizė (ssgg). Marketingo tikslai ir uždaviniai. Marketingo strategija. Nauji marketingo komplekso elementų sprendimai. Marketingo veiksmų planas. Išvados. Literatūros sąrašas.


Atliko: e. Zaleckis dm-9 gr.

Verslas nuolat tobulėja. Tobulėja prekės, paslaugos, mūsų protas ir viskas, kas mus supa. Šiais laikais jau nebeužtenka prekę vien pagaminti ir tikėtis sėkmės. Klientas tapo lepus ir labai išrankus. Tokios rinkos atsiradimą paskatino milžiniškas prekių pasiūlos kiekis, kuris šiuo metu gerokai viršija paklausą. Jei prieš 20 – 30 metų nuejęs į parduotuvę rasdavai - gamintojų duonos, dabar turi galimybę rinktis iš 15 – 20, o kartasi ir dar daugiau gamintojų. To pasekoje nekreipdama dėmesio į klientą įmonė nebegali tikėti ilgalaikės sėkmės savo srityje. Dėl šios priežasties marketingas pastaruoju metu tampa vis svarbesne ir aktualesne įmonės sudėtine dalimi. Nors pagrindinius marketingo elementus dar xix amžiuje aprašė c. Mccormic (1809-1884), tačiau marketingo plėtra padidino spartą ir įgavo panašią koncepciją į šiuolaikinę reikšmę tik po dižiosios pasaulinės pramonės revoliucijos apie 1960 – tuosius metus j. Mccarty pasiūlius p modelį. Nuo tų laikų iki šiandien dienos marketingas ištobulėjo ir išaugo neatpažįstamai. Vartotojo poreikiai ir norai tapo prioritetiniais daugeliui įmonių. Įmonės nedvejodamos keičia savo darbo specifiką atsižvelgdamos į vartotojo poreikius. Vyksta tarytum išlikimo žaidimas tarp gamintų bei vartotojo. Pavyzdžiui žmogus, įžengęs į parduotuvę, pats to nesuvokdamas jau tampa žaidimo herojumi, kur ant lentynų jo laukia eilė gamintojų, pasiruošusių visais įmanomais būdais priversti pirkti jų gaminamą prekę. O tada pirkėjas ir patenka į tą sudėtingą įmonių marketinginės veiklos verpetą, vadinamąjį p (product, price, place, promotion). Kuri įmonė į šį ketvertą bus įdėjus daugiausiai pastangų, laiko, investicijų, kuri bus geriausiai išanalizavus neapsisprendžiančio žmogaus norus bei poreikius, ta įmonė ir gali tikėtis, kad žmogus išeis iš parduotuvės nešinas būtent šios įmonės produktu (ar paslauga) ir dar daugelį kartų sugriš pakartoti savo pirkinio.

Darbo aktualumas – gali kilti klausimas, kodėl reikalingos tokios produktų ar paslaugų analizės kaip ši, ar verta gaišti laiką ir investuoti į tokius tyrimus? Atsakymas yra vienareikšmis ir nenuginčiamas. Tyrimas šiandien apibrėžiamas kaip atidus, sistemingas nagrinėjimas, kurio tikslas atskleisti faktus - tai yra, sužinoti reikiamą informaciją. Geras rinkos tyrimas suteikia tyrėjams pagrindinę informaciją apie rinką, jos dėsnius bei vis labiau sudėtingėjančiame pasaulyje padeda suvokti kiekvieną gyvenimo sritį.

  • Vadyba Referatai
  • 2011 m.
  • 38 puslapiai (7706 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos referatai
  • Microsoft Word 9166 KB
  • Marketingo plano parengimas UAB Rūta
    10 - 1 balsai (-ų)
Marketingo plano parengimas UAB Rūta. (2011 m. Birželio 05 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-plano-parengimas-uab-ruta.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 16:36