Marketingo plano stuktūra


Marketingo Špera. Marketingo plano struktūra? I kokius veiksnius imones atsižvelgia nustatydamos galutine kaina? Kokie veiksniai parduodant prekes turi itakos marketingo kanalo pasirinkimui? Mazmenines prekybos pardavimo formos? Konkuravimo strategijos? Konkuravimo strategijos? Kainodaros tikslai? Kokias pard skatinimo priem panaudoja galutiniam:pirkėjui. Marketingo strategijos:paskirstymo. Remimo. Kainu. Remimo kompleksas. Reklama lt reglamentuoja. Remimo biudžeto planavimo metodai. Strateginis planavimas. Taktinis planavimas. Didmenines ir mažmenines prekybos skirtumai? Reklamos nauda. Tiesioginio marketingo priemones. Remimo biudžeto apskaičiavimo budai. Kanalas keiciamas kai. Asmeninio pardavimo privalumai. Rukumai. Marketingo strategijos pagal geografini pobudi. Pagal aktyvuma rinkoje. Verslo orientacijos. Marketingo planavimo nuoseklumas. Marketingo padalinio truktuos.

  • Marketingas Šperos
  • 2013 m.
  • 2 puslapiai (352 žodžiai)
  • Marketingo šperos
  • Microsoft Word 6 KB
  • Marketingo plano stuktūra
    9 - 2 balsai (-ų)
Marketingo plano stuktūra. (2013 m. Sausio 29 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-plano-stuktura.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 22:30