Marketingo praktikos ataskaita degalinių tinklas


Prekės (paslaugos) charakteristika ir asortimento formavimas. Ar galima praktika praeiti degalineje. Praktika degalineje.

Marketingo praktikos ataskaita. Įvadas. Uab „stateta“ charakteristika. Įmonės tipas ir verslo aplinka. Organizacinė valdymo struktūra. Įmonės ūkinės – finansinės veiklos rodikliai ir jų dinamika. Įmonės valdymas. Vadybos funkcijos – planavimas ir kontrolė, jų vykdymas ir vertinimas. Darbuotojų pareigos (pagal funkcijas) vadovai, specialistai, darbininkai. Darbo apmokėjimo formos ir socialinės garantijos. Darbuotojų vertinimas, kvalifikacijos kėlimas. Marketingas. Įmonės užimama vieta rinkoje. Rinkos pasirinkimo sprendimai. Trumpa įmonės SSGG analizė. Įmonės asortimento formavimas. Įmonės pardavimo apimčių dinamika. Įmonės vartotojų charakteristika. Konkurentai. Prekė (paslauga). Prekės (paslaugos) charakteristika. Prekės (paslaugos) privalumai rinkos ir konkurentų atžvilgiu. Prekės (paslaugos) gyvavimo ciklas. Prekės (paslaugos) pateikimas vartotojui. Prekės (paslaugos) kainų strategijos. Prekės (paslaugos) rėmimo priemonės. Išvados ir pasiūlymai. Literatūra ir informaciniai šaltiniai.


Darbo objektas – UAB „Stateta“ įmonės analizė.

Darbo tikslas – Įvertinti UAB „Stateta“ įmonės verslo aplinką, jos galimybes, įmonės silpnąsias, stipriąsias veiklos sritis. Pateikti ir įvertinti organizacinę valdymo struktūrą, įmonės ūkinę-finansinę veiklą, informacinių rodiklių formavimo ir finansinių ataskaitų sudarymo metodiką.

Atsirinkti būtiniausią informaciją, reikalingą praktinėms užduotims atlikti. Surinkti ir susisteminti duomenis pagal pateiktas užduotis ir parengti tyrimo ataskaitą, išvadas ir siūlymus.

Darbo uždaviniai. Darbo tikslui pasiekti keliami šie uždaviniai:

1. Pristatyti įmonę, jos organizacinę struktūrą, pateikti įmonės veiklos rodiklius;

2. Išanalizuoti įmonės valdymą;

3. Įvertinti įmonės marketingo komplekso derinį;

4. Apibūdinti įmonės prekes (paslaugas);

5. Pateikti išvadas ir siūlymus.

Darbo problema. Pagrindinė praktikos metu problema – informacijos slaptumas. Kadangi kiekvienas darbdavys suinteresuotas, kad iš jo įmonės „neišeitų“ su įmonės aplinka susijusi informacija, todėl ji ir nėra viešinama.

Marketingo praktikos ataskaita degalinių tinklas. (2013 m. Spalio 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-praktikos-ataskaita-degaliniu-tinklas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 11:49