Marketingo prekės analizė Išmaniosios svarstyklės


Marketingo savarankiškas darbas.

Įvadas. Darbo tikslas. Uždaviniai. „Ihealth hs5“ prekės charakteristika. Specifikacija. „Ihealth hs5” svarstyklių rinka. Segmentavimas pagal pirkėjų elgesį prekės atžvilgiu. „IHealth HS5” Rėmimo veiksmai. „IHealth HS5” įšmaniųjų svarstyklių galima įsigyti. Svarstyklių privalumai ir trūkumai. Išvados. Literatūros sąrašas.


Prekės vartojimo lygis. Nuolat ir dideliais kiekiais vartojančių produktus vartotojų procentas rinkoje yra nedidelis, tačiau jie sudaro nemažą bendrų pardavimų dalį. Labiausiai norima patraukti dideliais kiekiais vartojantį vartotoją, nors retkarčiais vartojančiųjų prekę skaičius yra žymiai didesnis. Taip pat domina ir nevartojantys prekės vartotojai, nes pašalinus kliūtis, kurios neleidžia vartoti, galima praplėsti perkančiųjų ratą. „iHealth HS5“ nėra populiari prekė tarp vidutiniškai vartojančių ir visai nepopuliari tarp nevartojančių grupės.

Vartojimo motyvai. Segmentavimas pagal vartojimo motyvą gali padėti įmonei įpratinti vartotojus naudoti produktą. Dėl prestižo vartojamas prekes perka pirkėjų – „lyderių“ grupė. Jų pajamos ir užimama padėtis visuomenėje neleidžia pirkti neprestižinių prekių. Tačiau prestižines prekes kartais perka ir „pseudolyderiai“ – asmenys, kurių vieta visuomenėje nereikalauja jas vartoti arba, kurių pajamos leidžia tokias prekes įsigyti tik retkarčiais.

Daugelis vartotojų perka ir vartoja prekes dėl jų praktinių savybių: patogumo, kokybės, kainos. „iHealth HS5“ svarstykles galima naudoti medicinoje, asmeniniams poreikiams (sekti savo kūno svorį ir būvį). Šios svarstyklės parodo kūno masės indeksą, riebalų, vandens, kaulų kiekį organizme. Paprasta naudotis jomis. Svarstyklės yra lengvos, kompaktiškos, todėl neužima daug vietos.

Prisitaikymo prie prekės greitis. Šis segmentavimas remiasi skirtingų vartotojų požiūriu į naujas ir įprastas prekes. Nors išmaniosios svarstyklės „iHealth HS5“ nėra naujovė rinkoje, sulaukė ypatingo dėmesio iš vartotojų – super novatorių. Jiems svarbiausia, kad prekė yra nauja. Išmaniosios svarstyklės pasižymi naujausiomis technologijomis. Yra kita grupė vartotojų, kuri taip pat domisi naujomis prekėmis, jei šios yra geresnės už senąsias. Likusi grupė yra vartotojai sunkiai linkę arba nelinkę keisti įpročių ar prekės.

Marketingo prekės analizė Išmaniosios svarstyklės. (2016 m. Birželio 16 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-prekes-analize-ismaniosios-svarstykles.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 10:08