Marketingo prekės ženklas Coca cola


Gazuoto vandens sirupas cola. Marketingas savarankiski. Coca cola darbas. Priklausomybe nuo coca colos.

Marketingo savarankiškas darbas. Marketingo prekės ženklas. Įvadas. Istorija. „coca-cola“ vertybės. Reklama. „coca-cola“ rūšys. “coca colos” prekės ženklo pozicionavimas lietuvos rinkoje. “coca cola” prekės ženko segmentavimas:.


Coca-cola – tai vienas brangiausių pasaulio prekės ženklų, todėl apie jį kalbėti yra labai įdomu. Norėtume aptarti Coca-cola , kaip populiariausio gazuoto gaiviojo gėrimo pozicijas, kuriuo žmonės mėgaujasi daugiau nei 200 šalių parduotuvių, restoranų ir pardavimo automatų. Ekspertai jį įkainojo 71,861 mlrd. JAV dolerių. Tuo turėtų džiaugtis vaistininkas ir chemikas John Stith Pemberton iš Atlantos (Džordžija, JAV), nes jis 1886 m. pagamino karamelinės spalvos sirupą, kurį nunešė į didžiausią miesto vaistinę. Vėliau pradėjo sirupą maišyti su gazuotu vandeniu ir taip išrado garsiąją Coca-cola.

John Stith Pemberton, teigė, jog Coca-cola gali išgydyti daug ligų, įskaitant morfino priklausomybę, dispepsiją , neurasteniją , galvos skausmus, bei impotenciją. Žmonės Coca-cola gėrė visur ir visada, todėl kompanija nusprendė pagaminti įvairesnių šio gėrimo rušių ir taip plėtė savo verslą.

Marketingo prekės ženklas Coca cola. (2013 m. Balandžio 19 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-prekes-zenklas-coca-cola.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 06:05