Marketingo priemonių įtaka


Diplominiai apie rinkodara arba pardavimus prekes. Paskirstymo samprata. Rinkodaros priemoniu itaka. Marketingo įtaka. Marketingo itaka o=imonei. ,,n" įmonės pardavimų skatinimo strategijų analizė. Marketingas kaina paskirstymas. Pardavimo skatinimo įtaka įmonės rezultatams. Vartotojų įtaka įmonės marketingo kompleksui. Marketingas bent 20 priemoniu.

Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Marketingas. Marketingo samprata. Marketingo kompleksas. Prekė. Prekės samprata. Prekių asortimentas ir klasifikavimas. Naujų prekių kūrimas ir prekės gyvavimo ciklai. Prekių identifikavimo samprata ir įpakavimas. Kaina. Kainos samprata. Kainodaros tikslai. Kainų nustatymo metodai ir strategijos. Paskirstymas. Paskirstymo samprata. Paskirstymo kanalai. Prekybos samprata ir jos sritis. Rėmimas. Komunikacinio proceso samprata. Rėmimo strategijos. Reklama. Pardavimo skatinimo esmė. Įmonė. Išvados. Literatūra ir šaltiniai.


Marketingas yra bendros verslininkų sampratos išsireiškimas. Tačiau marketingas yra daugiau negu pardavimas. Į jį įeina viskas, ko įmonė gali imtis prekės paklausai paveikti.

Kiekvienas susiduria su marketingu: pirkdamas ar vartodamas įvairiausias prekes. Kai kurie pažįsta marketingą kaip gamintojai ir pardavėjai. Tačiau išmanančių marketingą yra nedaug, nes su šia sritimi susidūrėme tik prieš keletą metų ir tenka tyrinėti užsieniečių patirtį ir ją perimti.

Verslo pasaulis- natūralus organizmas, kuriame nugali stipresnis. Laimi tas, kas, kuris sugeba naudotis konkuravimo įrankiais. Daug jų slypi marketingo srity. Taigi marketingas siekia, kad būtų patenkinti ir vartotojų poreikiai, ir įgyvendinti firmai keliami tikslai. Tai bendradrbiavimas siekiant geriausių rezultatų. O geriausių rezultatų siekia įmonės vartotojų pagalba, pasitelkdamos marketingo kompleksa ir jo elementus. Pagrindiniai marketingo komplekso elementai yra kompanijos siūlomas produktas (prekė, paslauga), kaina, prekių paskirstymo (pateikimo) kanalai ir prekių rėmimas. Kai kurie marketingo teoretikai išskiria ir daugiau elementų, kurie planuojami ir valdomi, siekiant sustiprinti kompanijos padėtį. Tačiau iš jų siūlomų elemtų išskirsime tik ypač svarbų veiksnį, be kurio neįmanoma marketingo veikla. Tai marketingą, kaip ir verslą, galima apibūdinti kaip žmonių veiklos rūšį, skirtą per mainus patenkinti poreikius ir reikmes. [1 marketingo valdymas , išleidimo įmonė grigalius , - 3p].

Marketingo vadovėliuose galima aptikti ir kitokių apibrėžimų. Pavyzdžiui, p. Kotleris teigia, kad marketingas yra socialinis ir valdymo procesas, su kurio pagalba asmenys ir jų grupės, kurdami ir vykdydami prekių bei vertybinių mainus, įgyja tai, ko reikia jų norams ir poreikiams patenkinti . [2 rinkodaros principai , p. Kotler,g. Armstrong, j. Samders, v. Wang, 2003] thomas c. Kinneras ir kennethas l. Bernhardtas marketingą apibrėžė kaip verslo veiklą, kuri nukreipia prekių ir paslaugų srautą vartotojui ar naudotojui . [3 thomas c. Kinneras ir kennethas l. Bernhardtas, 1990] didžiosios britanijos marketingo institutas pateikia tokį apibrėžimą: marketingas yra vadybos procesas, kuriuo išsiaiškinamos, numatomos ir efektyviai bei pelningai patenkinamos pirkėjų reikmės. vienas žymiausių vadybos specialistų piter drucker marketingo sąvoką apibrėžė taip: tai kompanijos vaizdas vartotojo akimis, tai jog jis nuolat primena, kad nebūtinai vidinis kompanijos vaizdas sutampa su tuo, ką jus mano vartotojas. [4 marketingas žaliems , aleksandras hajamas, Kaunas 1999, - 16p.

Marketingo priemonių įtaka. (2010 m. Gruodžio 14 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-priemoniu-itaka.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 13:42