Marketingo principai įmonėje


Marketingo tyrimas.

Įmonė savo veikloje naudoja šias Marketingo strategijas. Įmonės rinkos segmentai ir paslaugos jiems. Išanalizavus rinką, konkurentų pasiūlą ir klientų poreikius siūlome naują Energetinio sertifikavimo paslaugą. Atlikus tyrimą apie Energetinio sertifikavimo paslaugą rezultatai parodė jog šios paslaugos Alytaus mieste yra teikiamos tik firmose nesusijusiose su nekilnojamojo turto paslaugomis.


UAB “DV“ įkurta siekiant tirti ir spręsti turto bei verslo vadybos ir rinkotyros problemas Alytaus apskrityje bei kituose Lietuvos regionuose.

Įmonė gerai išanalizavusi rinką, lanksčiai reaguoja į jos pokyčius, todėl kvalifikuotai patenkina klientų pageidavimus.

Įmonės siekiamybė - bendrovės ir klientų ilgalaikė partnerystė. Kas įpareigoja plėsti savo veiklos geografines ribas bei gerinti siūlomų paslaugų kokybę.

Įmonės tikslas suteikti klientui aukščiausio lygio paslaugas.

Geodeziniai ir žemės sklypų kadastriniai matavimai;

Įmonė savo veikloje naudoja šias Marketingo strategijas:

Pozicionavimas pagal paslaugos vartojimą ir vartotoją.

Veiklą organizuoja pagal marketingo komplekso elementus:

Įmonės rinkos segmentai ir paslaugos jiems.

Išanalizavus rinką, konkurentų pasiūlą ir klientų poreikius siūlome naują Energetinio sertifikavimo paslaugą.

  • Marketingas Tyrimai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 3 puslapiai (470 žodžių)
  • Marketingo tyrimai
  • Microsoft Word 15 KB
  • Marketingo principai įmonėje
    10 - 3 balsai (-ų)
Marketingo principai įmonėje. (2016 m. Balandžio 01 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-principai-imoneje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 06:08