Marketingo sistemų programinės įrangos analizė


Informatikos kursinis darbas. Paveikslų sąrašas. Įvadas. Marketingo sistemų programinės įrangos teoriniai aspektai. Internet sistemų technologijos. Paieškos sistemų istorija. Internet paieškų sistemų veikimo principai. Web 1. 0 ir Web 2. 0 interneto sistemos. Naudotų paieškų sistemų palyginimas. Marketingo sistemų programinės įrangos analizė. Marketingo sistemų programinė įranga netsuite. Marketingo sistemų programinė įranga insight solutions. Marketingo sistemų programinė įranga multiview enterprise. Išvados. Literatūros sąrašas. Priedai.


“Marketingo programinės įrangos analizės” darbas yra sudarytas iš dviejų dalių. Pirmojoje dalyje aptariami teoriniai marketingo sistemų programinių įrangų aspektai: marketingo samprata, programinių įrangų samprata ir jų pritaikymas marketinge. Toliau paaiškinami analizės metodai, naudojama literatūra, semestro namų darbų aktualumas šiam darbui. Antrojoje dalyje analizuojamos pasirinktos programinės įrangos. Aptariama kiekviena programinė įranga atskirai, pateikiamos jų paskirtys, paplitimas, istorija, produktai ir jų savybės, kainos ir ekspertų įvertinimai. Kiekvienos analizės pabaigoje pateikiamos trumpos išvados. Viso darbo išvadose apibendrinamas atliktas darbas ir analizuotų programinių įrangų palyginimas. Pabaigoje pateikiamas literatūros sąrašas ir priedai, pagal atskiras analizuotas programines įrangas bei šaltinius.

Šiandieniniame pasaulyje dėl ypač sparčiai besivystančių informacinių technologijų labai aktualios yra įvairios programinės įrangos. Programinė įranga turi daug įvairių sudedamųjų dalių, kurių pagalba galima atlikti tam tikrus veiksmus kompiuteriu ar telefonu. Taip pat šios įrangos smarkiai naudojamos ir marketinge, čia programinių įrangų dėka, atliekamas geresnis pardavimas ar susisiekimas su vartotojais.

Tik atsiradęs tarptautinis interneto tinklas greitai tapo pagalba, ieškant pačios įvairiausios informacijos. Nuo to, kaip žmonės moka ir gali juo naudotis, priklauso išskirtinai kiekvieno pasaulinio kompiuterių tinklo efektyvumas darbe ir net laisvalaikyje. Išmokstant dirbti su naršyklėmis bei išmokstant tinkamai ieškoti informacijos paieškos sistemose ar interneto adresų kataloguose, galima teigti, kad išnaudoti visi šiuo metu teikiami internetinio tinklo privalumai.

Paieškos sistema – informacijos, patalpintos kompiuterinėse sistemose, pagal pateiktą loginį raktą atrinkimas. Šios sistemos padeda sutrumpinti laiką surandant poreikius tenkinančią informaciją. Labiausiai paplitusi paieškų sistemų forma yra Internet paieškos sistemos, kurios ieško informacijos pasauliniame tinkle (WWW). Informacija gali būti sudaryta iš tinklalapių, vaizdų ir kitų rinkmenų tipų. Skirtingai nuo tinklo žinynų, kuriuos redaguoja juos prižiūrintys žmonės, paieškos sistemos yra algoritminės.

Paieškos sistemų pradžia laikomi 1990 metai, kuomet Alan Emtage, McGill Universiteto Monrealyje studentas, sukūrė pirmąjį paieškos Internete įrankį pavadinimu „Archie“. Programa parsiųsdavo direktorijų sąrašus, esančius FTP serveriuose, sukurdama paieškai tinkamą failų duomenų bazę. Vis dėl to ji nebuvo įgalinta indeksuoti tų failų turinio. Pirmoji Internet paieškos sistema – Wandex, buvo sukurta 1993 metais. Beveik tuo pat metu pasirodė ir kita – Aliweb sistema, kuri veikia ligi šiol. JumpStation, pradėjusi veikti 1994 metais viena pirmųjų pradėjo naudoti crawler (programa, kuri renka ir kategorizuoja informaciją Internete) tipo paieškas, tačiau jos funkcionalumą ribojo tai, kad ji apsiribojo tik tinklalapių pavadinimų antraščių paieška. Efektyviai paieškai įgyvendinti reikėjo tokios paieškos sistemos, kuri galėtų analizuoti bei atpažinti ir tinklalapių turinį, todėl 1994 metais pasirodė pirmoji tokio tipo sistema – WebCrawler. Priešingai nei jos pirmtakai, ji leido ieškoti bet kokio žodžio bet kuriame tinklapyje ir tai netrukus tapo visų pagrindinių Internet paieškos sistemų standartu. Be to, tai pirmoji paieškos sistema plačiai paplitusi tarp vartotojų. WebCrawler pirmtakės tokio pasisekimo tikrai nesulaukė.

Netrukus po to pasirodė nemažai Internet paieškos sistemų, skirtų masiniam naudojimui. Paieškos sistemos tapo žinomos kaip vienos iš pelningiausių investavimo objektų. Vienos kompanijos grėsmingai įsiveržė į rinką, gaudamos milžiniškus pelnus, kitos liovėsi teikti paslaugas masiniam vartotojui ir specializuojasi konkrečios informacijos paieškos srityje.

Yra dviejų tipų Internet paieškų sistemos: „Crawler“ , žmogaus prižiūrimos ir mišrios paieškos sistemos. Internet paieškos sistemos veikia kaupdamos informaciją apie labai daug tinklalapių, kuriuos atsirenka pačios, besinaudodamos Web crawler įrankiu – automatizuota Internet naršykle, peržiūrinčia sutiktą nurodą. Tinklalapio turinys analizuojamas ir nustatoma kaip aptikta informacija turėtų būti indeksuota. Duomenys apie tinklalapius saugomi vėlesnėms užklausoms ir yra nuolat atnaujinami. Po šį sudarytą svetainių sąrašą naršo informacijos ieškantys vartotojai, kurie pateikia užklausas, formuodami atitinkamus raktažodžius. Tokio tipo paieškos sistemos yra patogiausios ir veikiančios atsižvelgiant į informacijos galybę. Naudojantis direktorijomis duomenys yra tikslesni, pateikiama mažiau „šiukšlių“, kurių automatinės paieškos sistemos atpažinti nesugeba, tačiau pagrindinis tokių sistemų trūkumas – greitis. Žmonių darbas niekada negalės prilygti kompiuterio spartai, be to, duomenų filtravimas atmetant nereikalingus duomenis taip pat pareikalauja nemažai laiko. Tai reiškia, kad direktorijomis pasiekiama informacija gali būti nepakankamai nauja, o sparčiai besikeičiančiame duomenų pasaulyje tai labai nepageidautinas reiškinys. Be to, dėl laiko, reikalingo apdoroti duomenis, naudodamiesi direktorijomis pasiekiame nedidelį visos informacijos fragmentą.

  • Informatika Kursiniai darbai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 35 puslapiai (4455 žodžiai)
  • Universitetas
  • Informatikos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 9001 KB
  • Marketingo sistemų programinės įrangos analizė
    10 - 3 balsai (-ų)
Marketingo sistemų programinės įrangos analizė. (2015 m. Gegužės 10 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-sistemu-programines-irangos-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 02 d. 20:08