Marketingo špera (2)


Marketingo Špera. Marketingo samprata. Marketingo kompleksas. Kas yra strategija? Segmentavimo kriterijai. Marketingo tikslai, uždaviniai. Pozicionavimas. Rinkos ir marketingo tyrimai. Tyrimų reikalingumas, nauda ir poreikis. Marketingo tyrimų rūšys. Tyrimo privalumai; nauda. Potenciali rinka. Reklamos tikslai ir funkcijos. Logistikos samprata. Logistika. Logistikos veiklos sritys. Paslaugų marketingo strategijos. Prekės ženklo samprata_sąvokos. Prekės ženklo funkcijos. Tiesioginis marketingas. Tiesioginio marketingo nauda vartotojams. Tiesioginio marketingo nauda marketingo specialistams. Telemarketingas. Finansų samprata.


Telefoninė veikla - kai skambinama norint išsaugoti ir ugdyti santykius su svarbiausiais vartotojais bei skirti daugiau dėmesio pamirštiems vartotojams.

Potencialių vartotojų paieška telefonu - kai kuriamos ir vertinamos naujų pardavimo kanalų galimybės.

Vartotojų aptarnavimas ir techninė pagalba - kai atsakoma į techninius ir su vartotojų aptarnavimu susijusius klausimus.

  • Marketingas Šperos
  • 2013 m.
  • 4 puslapiai (1952 žodžiai)
  • Marketingo šperos
  • Microsoft Word 23 KB
  • Marketingo špera (2)
    10 - 4 balsai (-ų)
Marketingo špera (2). (2013 m. Gruodžio 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-spera-2.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 21:52