Marketingo špera


Pirkeju rinkos atsiradimas. Kas paskatino marketingo tyrimų vystymąsi?. Ьфклуештпщ ызукф. Marketingo tyrimai suzinoti. Marketingo spera.

Ekonomikos Špera. Marketingo tyrimai. Atrankos modelio pasirinkimas. Swot analizė. Klausimyno sudarymas. Duomenų tipai. Atlikti marketingo tyrimą reiškia “įsiklausyti į pirkėjo nuomonę”. Beveik visos organizacijos pastoviai ieško informacijos: * ko žmonės nori *kodėl jie šito nori. Marketingo tyrimai padeda sužinoti:. *kokie yra mūsų klientai; *kur juos galima surasti; *kokie jų poreikiai; *r negalvoja vairuotojai, dirbantys su šio modelio keltuvu, jog jo galingumas yra per mažas atliekamam darbui? *ar negalvoja namų šeimininkės, naudojančius šios rūšies skalbimo miltelius, kad jie skalbimo mašinoj per daug putoja? Kas paskatino marketingo tyrimų vystymąsi? *“pirkėjų rinkos” atsiradimas. *konkurencijos poveikis. *būtinybė sumažinti riziką. Socialinė ir komercinė marketingo tyrimų vertė. *nežiūrint visiems būdingo įpročio skaičiuoti pinigus, jie ir toliau dosniai išleidžia mt tiek privačios firmos, tiek ir visuomenės organizacijos. *priežastis – mt-ai užpildo nutrūkusio tiesioginio kontakto tarp gamintojo ir pirkėjo spragą. Distancija tarp gamintojo ir vartotojo su komunikacijų tinklo ir produktų pristatymo vartotojams sistemos nuolat didėja. Mt-ai būtini, kad užpildyti šį padidėjusį atotrūkį tarp dviejų rinkos dalyvių grupių. *nežiūrint to, kad surinkus informaciją, priėjimas prie jos yra ribotas, pagrindinė gyventojų dalis mielai dalyvauja įvairiuose tyrimuose, neatlyginamai skirdami jiems savo laiką ir dalindamiesi savo nuomonėmis su žmonėmis, atliekančiais mt-us. Priežastis - apklausų dalyviai taip elgesi todėl, kad supranta visuomeninę savo dalyvavimo mt -uose vertę.


Atlikti marketingo tyrimą reiškia įsiklausyti į pirkėjo nuomonę . Beveik visos organizacijos pastoviai i*kokie yra mūsų klientai; *kur juos galima surasti; *kokie jų poreikiai; *r negalvoja vairuotojai, dirbantys su šio modelio keltuvu, jog jo galingumas yra per mažas atliekamam darbui? *ar negalvoja namų šeimininkės, naudojančius šios rūšies skalbimo

*priežastis – mt-ai užpildo nutrūkusio tiesioginio kontakto tarp gamintojo ir pirkėjo spragą.

*nežiūrint to, kad surinkus informaciją, priėjimas prie jos yra ribotas, pagrindinė gyventojų dalis mielai dalyvauja įvairiuose tyrimuose, neatlyginamai skirdami jiems savo laiką ir dalindamiesi savo nuomonėmis su žmonėmis, atliekančiais mt-us.

Priežastis - apklausų dalyviai taip elgesi todėl, k*projektuojant prekes ir paslaugas, geriausiai atitinkančias v*kreipti dėmesį į vartotoją, fiksuojant jam būdingus bruožus, įpročius, žinių ratą, požiūrius ir tikėjimus, poreikius ir viltis. *aiškiai įsivaizduoti aplinką, kurioje gyvena jo klientas, jo gyvenimo stilių. *žinoti pasaulio, kuris jį supa, pasikeitimus ir tendencijas. Praeina laikas, ir šie pasikeitimai padaro poveikį pirkėjų reikalavimams plači*mt-ų pagrindą sudaro paprastas sveikas protas. Mt-ų tiksluose ir metoduose nėra nieko paslaptingo. Jei atmesim formaliąją pusę, informacijos rinkimo būdus - siekiant gauti labiau pagrįstus sprendimus, mt -ų tikslai ir metodai yra tokie patys kaip ir įvairiose gyvenimo srityse.

  • Ekonomika Šperos
  • 2010 m.
  • 2 puslapiai (3730 žodžių)
  • Ekonomikos šperos
  • Microsoft Word 38 KB
  • Marketingo špera
    8 - 1 balsai (-ų)
Marketingo špera. (2010 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-spera.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 15:30