Marketingo sprendimai GoPro kamera


Marketingo savarankiškas darbas. Įvadas. Prekės aprašymas. Segmentavimas ir tikslinis segmentavimas parinkimas. Kainodaros sprendimai. Paskirstymo ir pateikimo sprendimai. Rėmimo sprendimai. Rėmimo priemonės. Išvados.


Prekė –neseniai atsiradusi preke Lietuvos rinkoje.

Darbo tikslas – nustatyti ,, GoPro“ kameros marketingo sprendimus.

Darbo uždaviniai:

Atlikti segmentavimą ir parinkti tikslinį segmentą;

Išsiaiškinti kainodaros sprendimus;

Nustatyti paskirstymo ir pateikimo sprendimus;

Įvardinti rėmimo sprendimus;

,,GoPro ” tai nauja prekė, maža dali užimanti preke Lietuvos rinkoje, bet plačiai paplitusi pasaulio rinkoje.

,, GoPro“ - universaliausia veiksmo kamera pramogoms bet ir ekstremaliam sportui visame pasaulyje.

,, GoPro ” sudomins ne tik suaugusį bet ir vaiką , nes jie įamžins laisvalaikio pramogas, keliones ar kitas įdomius nutikimus.

1 lent. rinkos segmentavimas

,,GoPro” kamera prekiaujama didesniuose bei vidutinio dydžio miestuose tokiuose kaip Kaunas, Vilnius, Jonava ir kt.. Prekes gabenamos iš užsienio šalių gamyklų ir pardavinėjamos Lietuvoje.

Šio segmento patrauklumas, pirkėjų galia. Tai įvairios asmenybės, ir ne tik, gali būti ir juridinis asmuo. Pirkėjų įvairovė ir paklausos įvairovė, skatins pasiūlą.

,, GoPro ” domina įvairaus amžiaus, tiek vyrus, tiek moteris. Nes tai, universalus daiktas, nesubalansuotas konkrečiai lyčiai. Vartotojų pajamos turėtų būti vidutinės ir didesnės nei vidutinės.

Šis segmentas yra patrauklus tuo, kad pirkėjai gerai praleisdami laiką galės ir jį užfiksuoti ir pasidalinti su draugais. Be to, jų požiūris į naujoves yra teigiamas, todėl yra didelis susidomėjimo preke.

“ GoPro ” kamera turėtų dominti tiek jaunus, tiek vyresnio amžiaus asmenis, kurie domisi naujovėmis, siekiantys užfiksuoti savo pramogas ir laisvalaiki kur būtų galima parodyti kitiems .

Segmentas patrauklus tuo, kad užfiksuoti savo gyvenimą, neatsilikti nuo modernumo bei tuo pačiu išsaugoti savo prisiminimus.

18 – 50 amžiaus vyrai ir moterys, gaunantys vidutines, ir didesnes nei vidutines pajamas, gyvenantys didmiesčiuose, bei vidutinio dydžio miestuose, mėgstantys naujoves, keliones ar ekstremalų sportą .

Marketingo sprendimai GoPro kamera. (2015 m. Gegužės 25 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-sprendimai-gopro-kamera.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 15:47