Marketingo sprendimai verslas-verslui rinkoje: skirtingų automobilų (Bmw ir Mercedes benz) atvejis


Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Prekės rinka ir jos potencialas. Mercedes Benz istorija. BMW istorija. Bmw gamyba. Prekės vartotojų segmentai. Problemos sprendimo tyrimas. Prekių marketingo sprendimai. Prekės ženklų valdymo sprendimai. Kainodaros sprendimai. Pardavimo kanalų sprendimai. Rėmimo kampanijos planas ir biudžetas. Išvados. Literatūra.


Abiejų prekių gamyba yra labai sudėtinga bei reikalaujanti labai daug laiko bei pastangų. Taip pat, kad darbas būtų atliktas kokybiškai, būtina garantuoti meistrų kvalifikaciją. Ši prekė yra gaminama iš specialaus metalo, kuris turi būti tinkamai apdirbtas ir gerai grūdintas, kad taptų atsparus įvairiems aplinkos veiksniams bei garantuotų ilgą tarnavimo laiką. Būtina paminėti tai, jog abi šios kompanijos yra iš Vokietijos, o kaip žinome, Vokietija pasižymi tuo, jog šioje šalyje yra gaminami vieni iš geriausių ir kokybiškiausių automobilių pasaulyje.

Darbo tikslas – remiantis teorinių paskaitų metu pateikta medžiaga bei papildomai moduliui studijuojama literatūra, pateikti darbo užduotyje įvykdymui nurodytus Mercedes - Benz ir BMW marketingo sprendimus ir jų įgyvendinimo būdus bei priemones.

Taip pat, svarbus faktas yra tai, jog ši kompanija gamino ne tik lengvuosius, krovinius automobilius, bet ir lenktynėms skirtas mašinas - formules.

1945m. Po karo subombarduota “Unterturkheim” gamykla nustojo gaminti automobilius, vietoj kurių keletą mėnesių, buvo gaminami dviračiai, priekabos.

BMW gamyba prasideda štampavimo gamykloje, kur saugomos didelės plieno ir aliuminio juostelės, kurių masė kelios tonos, supjaustytos į ruošinius. Žaliavų storis svyruoja tarp 0,7-3,0 mm, ir visi naudojami plieno lakštai cinkuoti.

Su medžiagos mišinio funkcija, kurią sudaro giliai įpieštas plienas bei didelio stiprumo ir labai didelio stiprumo medžiagos, kuriamas unikalus automobilių dizainas, kurį sudaro lengvas svoris ir ekstremalios sukimo galimybės BMW automobiliams.

Individualūs metalo ruošiniai dedami į galingus SERVO-DRIVE presus, kur yra suformuojamos durys, stogo plokštės ir pusė automobilių rėmų. Metalo lakštai paspaudžiami, performuojami ir sumažinami naudojant tikslaus pjovimo įrankius.

BMW štampavimo srityje veikia novatoriškiausios technologijos ir sistemos. Išplėstinė mašinos ir įrankių technologija paremta daugiau nei 1600 komponentų per valandą gamyba.

Laikantis kompanijos strategijos „vietoje“, dauguma didžiųjų automobilio kūno komponentų, reikalingų esant transporto priemonės gamybos vietoje yra gaminami prie surinkimo įrenginio. Komponentai yra pristatomi pagal principą "kaip tik laiku", kad kompanijai nereiktų tolimųjų reisų transporto ir laikinai sandėliuojamų komponentų.

Miesto dydis. Pasirinkau didmiesčius, nes ten daugiausiai gyventojų, labiau galima prekes išreklamuoti, taip pat didmiesčiuose gyvena daugiau uždirbantys žmonės.

Amžius. Potencialūs mūsų prekės pirkėjai – 18 ir daugiau metų asmenys, nes tai yra amžiaus grupė, labiausiai besidominti naujovėmis, darbingo amžiaus, todėl turi pinigų brangesnėms prekėms pirkti, taip pat pirkėjas turi turėti vairuotojo pažymėjimą.

Lytis. Prekės paklausai lytis įtakos neturės, nes ir moterys, ir vyrai gali vairuoti automobilį.

Pajamos. Daugiausiai perka asmenys, turintys vidutines ar aukštas pajamas, nes BMW ir Mercedes Benz yra prabangesni automobiliai, ne visi žmonės gali sau juos leisti.

Išsilavinimas. Aukštasis ir vidurinis, nes šie žmonės gali gauti didesnes pajamas.

Šeimos dydis. Neturi įtakos paklausai.

Gyvenimo būdas. Šia prekė labiausiai domėsis intensyvaus gyvenimo būdo, novatoriški, bei prabangą mėgstantys žmonės.

Asmenybės tipas, charakterio bruožai. Pirkėjai turi būti novatoriški, mėgstantys prabangą bei komfortą.

Pirkėjai, mėgstantys prabangias, naujas prekes.

Prekės pirkimo ir naudojimo motyvai. Pagrindinis motyvas, skatinantis pirkti minėtų markių automobilius – noras turėti komfortabilias keliones, naudotis automobiliu darbo ir kitoms reikmėms.

Vartojimo intensyvumas. Pirkėjai, perkantys automobilius, gali juos naudoti pagal savo poreikius.

Vartojimo statusas. Automobiliai vartojami darbo reikmėms, kelionėms ir kitoms asmeninėms reikmėms.

  • Marketingas Kursiniai darbai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 20 puslapių (3421 žodis)
  • Universitetas
  • Marketingo kursiniai darbai
  • Microsoft Word 243 KB
  • Marketingo sprendimai verslas-verslui rinkoje: skirtingų automobilų (Bmw ir Mercedes benz) atvejis
    10 - 3 balsai (-ų)
Marketingo sprendimai verslas-verslui rinkoje: skirtingų automobilų (Bmw ir Mercedes benz) atvejis. (2015 m. Gruodžio 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-sprendimai-verslas-verslui-rinkoje-skirtingu-automobilu-bmw-ir-mercedes-benz-atvejis.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 21:59