Marketingo sprendimai „WEST TRAVEL“ turizmo agentūroje


Turizmo skaidrės.

Marketingo sprendimai „WEST TRAVEL“ turizmo agentūroje. „West Express“ – pirmaujanti turizmo agentūra Lietuvoje. Objekto aprašymas. Vizija - pranokti kiekvienų klientų lūkesčius. Naujos. Rinkos tyrimų rezultatai.  . Išvardinkite savo produkto/paslaugos stipriąsias puses. Išvardinkite savo produkto/paslaugos silpnąsias puses. Apibrėžkite rinkos galimybes savo produktams/paslaugoms * Kaip ir minėjau. Apibrėžkite. Marketingo strategijos ir biudžeto numatymas. Asmeninė pardavimo strategija. Reklaminė kampanija apibrėžiama kaip trumpalaikis planas skirtingų. Reklaminės kampanijos organizavimas. Dėkoju už dėmesį! .


3. Išvardinkite savo produkto/paslaugos silpnąsias puses. * Silpnoji pusė yra ta, kad ši kelionė bus oranizuojama įvairaus amžiaus žmonėms, todėl gali atsirasti daug daugiau įmonei išlaidų.  .

4. Apibrėžkite rinkos galimybes savo produktams/paslaugoms: * Kaip ir minėjau, kelionė vyks po Ukmergę ir joje galės dalyvauti įvairaus amžiaus žmonės, tačiau mano manymu, klientų norinčiu ten nuvykti gali atsirasti daug, tai mus paskatins dar labiau plėsti savo paslaugą po kitus Lietuvos miestus. Todėl tai puiki galimybė padidnti agentūros rinką, tokiomis sugalvotomis kelionėmis.  .

5. Apibrėžkite rinkos grėsmes savo produktams/paslaugoms: * Jei per vieną dieną neišeitų aplankyti visų Ukmergės vietovių ir susipažinti su miesto kultūra arba tiesiog žmonės pavargtų, tada kiltų grėsmė su apgyvendinimu viešbučiuose, nes šiame mieste yra vienas vienintelis viešbutis į kurį manau visų žmonių sutalpinti nepavyktų, todėl kiltų grėsmė mūsų rinkoje, nes žmonės gali daugiau nebe norėti lankytis mažesniuose miestuose, todėl sumažėtų norinčių naudotis šia paslauga.

Reklaminė kampanija apibrėžiama kaip trumpalaikis planas skirtingų, bet tarpusavyje susijusių reklamų, pasirodančių įvairiose žiniasklaidos priemonėse skirtingais laikotarpiais. Reklamos kampanija apima šiuos darbus: Reklamos tikslų nustatymą. (Kuriant reklamą pagrindinis tikslas yra – pritraukti į naująją veiklą (paslaugą) kuo daugiau klientų, kad būtų tai naudinga ne tik įmonei, bet ir jiems patiems). Išlaidų reklamai apskaičiavimą.

  • Turizmas Skaidrės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 12 puslapių (662 žodžiai)
  • Turizmo skaidrės
  • MS PowerPoint 120 KB
  • Marketingo sprendimai „WEST TRAVEL“ turizmo agentūroje
    10 - 2 balsai (-ų)
Marketingo sprendimai „WEST TRAVEL“ turizmo agentūroje. (2016 m. Kovo 21 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-sprendimai-west-travel-turizmo-agenturoje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 04:16