Marketingo straipsnio analizė Marketingo išlaidų mažinimo efektas post-recesiniu laikotarpiu


Marketingo analizė. Įvadas. Post-recesinio vartotojo paveikslas. Post-recesinio periodo marketingo veiksmai ir jų planavimo metodika. Marketingo biudžetas post-recesiniu laikotarpiu Lietuvos ir užsienio rinkų patirtis. Išvados. Santrauka.


Nagrinėsime straipsnį „Marketingo išlaidų mažinimo efektas post-recesiniu laikotarpiu“, autorės Miglė Černikovaitė (Mykolo Romerio universitetas), Indrė Jucaitytė (Mykolo Romerio universitetas). Šiuo straipsniu siekiama atskleisti esminius post-recesinio marketingo pokyčius bei apibendrintiužsienio ir Lietuvos marketingo tyrimo rezultatus, atskleidžiančius marketingo išlaidų mažinimo efektą postrecesiniu laikotarpiu.

Straipsnio problemą galima formuluoti klausimu: Kokiomis tendencijomis pasižymi post-recesinio vartotojo elgsena ir kokiomis priemonėmis pasaulio rinkose priimami marketingo sprendimai post-recesiniu laikotarpiu?

  • Marketingas Analizės
  • 2014 m.
  • 7 puslapiai (1724 žodžiai)
  • Universitetas
  • Marketingo analizės
  • Microsoft Word 254 KB
  • Marketingo straipsnio analizė Marketingo išlaidų mažinimo efektas post-recesiniu laikotarpiu
    10 - 4 balsai (-ų)
Marketingo straipsnio analizė Marketingo išlaidų mažinimo efektas post-recesiniu laikotarpiu. (2014 m. Rugsėjo 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-straipsnio-analize-marketingo-islaidu-mazinimo-efektas-post-recesiniu-laikotarpiu.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 12:04