Marketingo strategija įmonėje


Marketingo referatas. Įvadas. Įmonės pristatymas (įmonės charakteristika). „Gudienos technika“ situacijos analizė. Ssgg (swot) analizė. Pest analizė. Bostono matrica. Marketingo strategija. Išvados ir pasiūlymai. Literatūra.


Atlikę darbą supratome, kad IĮ „Gudienos technika“ dar nėra rinkos lyderė Lietuvoje, taip pat turi dar potencialių galimybių plėsti pardavimus ir kitą veiklą ne tik savo šalyje, bet ir užsienyje.

IĮ „Gudienos technika“ turėtų didinti eksportą į Baltarusiją ir sukūrti pardavimų rėmimo planą ( reklama Baltarusijos internetiniuose svetainėse, gal net paskirti atsakingą žmogų pardavimams užsienyje). Išstudijuoti konkurencinę rinką kaimyninėse šalyse (Lenkija, Latvija, Kaliningrado sritis) ir įvertinti įmonės galimybes parduoti savo produkciją naujojoje rinkoje. Taip pat apsvastyti prekybą nauja produkcija (tepalai, varžtai).

  • Marketingas Referatai
  • 2014 m.
  • 13 puslapių (2068 žodžiai)
  • Universitetas
  • Marketingo referatai
  • Microsoft Word 402 KB
  • Marketingo strategija įmonėje
    10 - 4 balsai (-ų)
Marketingo strategija įmonėje. (2014 m. Lapkričio 23 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-strategija-imoneje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 20:31