Marketingo strategija ir valdymas skaidrės


Marketingo skaidrės. Marketingo strategija ir valdymas. Marketingo strategija ir planas. „Tarptautinių žodžių žodyne“ (2003) strategija (gr. A. Thompsonas ir Dž. Striklendas (1998) savo veikaluose strategiją apibrėžia kaip organizacijos valdymo planą. Strategija – tai apgalvota ir ilgalaikė organizacijos plėtros kryptis bei apibrėžtam laikotarpiui veiklos veiksmų sistema. Marketingo planas apima tris lygius strateginį. Operatyvinis planavimas yra nukreiptas praktinės veiklos valdymo mechanizmų rengimui. Segmentavimas, pozicionavimas ir planavimas (Doyle ir Stern, 200664). Verslo vieneto strateginio planavimo procesas (Kotler ir Keller, 200651). TEO vizija   Tavo geriausias partneris bendraujant su nuolat kintančiu pasauliu. Išorinės ir vidinės aplinkos analizė atliekama. Tikslai atspindi tą pačią įmonės veiklos kryptį. Strategijos rengimas. Kotler ir Keller (2006) nuomone. Programos rengimas. Strategijai įgyvendinti rengiama programa. Įgyvendinimas, kontrolė ir grįžtamasis ryšys. Marketingo strategija – tai viena iš funkcinių įmonės strategijų. Marketingo strategijos rengimo procesas (Winer, 200737). Marketingo strategijos rengimo procesas (Hooley, Saunders ir Piercy, 200439). Marketingo komplekso formavimas. Segmentavimas, tikslinės rinkos nustatymas, pozicionavimas. Marketingo plano rengimo procesas (sudaryta pagal Doyle ir Stern (2006).

  • Marketingas Skaidrės
  • 2014 m.
  • 25 puslapiai (1008 žodžiai)
  • Marketingo skaidrės
  • MS PowerPoint 34 KB
  • Marketingo strategija ir valdymas skaidrės
    10 - 4 balsai (-ų)
Marketingo strategija ir valdymas skaidrės. (2014 m. Balandžio 13 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-strategija-ir-valdymas-skaidres.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 20:31