Marketingo strategija kavinėje Druskininkuose


Armeniskas saslykai druskininkuose. Armank kavine druskininkai.

Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Darbo tikslas. Darbu uždaviniai. Įmonės charakteristika. Uab "Armank" perspektyvų tyrimas. Konkurencinė aplinka. Uab "ARMANK" makro aplinkos analizė. Ekonominė aplinka. Politinė - teisinė aplinka. Socialinė - kultūrinė aplinka. Mokslinė - technologinė aplinka. Gamtinė aplinka. Mikro aplinkos analizė. Pirkėjai. Konkurentai. Tiekėjai. Marketingo komplekso analizė. Prekių analizė. Kainų analizė. Paskirstymo analizė. Rėmimo analizė. Įmonės SSGG (SWOT) analizė. Išvados. Naudota literatūra.


Šiame darbe bus siekiama parengti marketingo strategiją UAB "ARMANK" kavinės esančios Druskininkuose.

UABB,,ARMANK“ atvėrė duris 2010 m.gegužės 28 dieną.Įsikūrusi Druskininkuose Gardino gatvėje 3.Jos direktorius Artūras Markarjan.Ši kavinė yra armėniškų patiekalų.Tai tradiciniai armėniški patiekalai:šašlykai,charčio ir chašlama sriubos,armėniška duona-lavašas,armėniški koldūnai chikali,pyragaitis pachlava.Šie armėniški patiekalai yra puikaus skonio ir kvapo.Jie yra netraditiški Lietuvių kultūroje.Todėl manau daug kam įdomu paragauti kitos šalies patiekalus.

Kavinė yra nedidukė šalia Druskininkų informacinio centro ir kempingų.Vasara kempingai atsidaro,daug iš viso pasaulio privažiuoja turistų.Dažnaiusiai iš Lenkijos,Vokietijos,Olandijos jiem labai patinka aštrus maistas,visokiausių prieskonių ir žolelių mišinys.Didžiausias jų pamaloninimas,kad šašlykai kepami ant laužo,kurį gali apmatyti kieme ir juos kepa pats kavinės direktorius.Šašlykai turi net keturis mėsos pasirinkimus:kiaulienos,vištienos,kalakutienos ir pats tikriausias armėniškas šašlykas avienos.Sriubos taip pat iš avienos i jautienos mėsos,duona armėniška gamina pačios armėnės rankomis.Chinkali yra begalo skanūs koldūnai jie yra iš avienos ir jautienos mėsos,o pachlava yra labai skanus ir saldaus skonio pyragaitis iš medaus ir graikiškų riešutų.

UAB,,ARMANK‘‘kavinėje dirba penki darbuotojai:direktorius,dvi barmenės ir dvi virėjos.

Kadangi kavinė nedidukė,jei ir nereikia daugiau.Apyvarta(be PVM) 2013 metais buvo nuo 30,001 iki 50,000€.

2014 metais UAB,,ARMANK‘‘kavinei suėjo 5 metai.Ši kavinė tikrai puikiai laikosi iki dabar.Beabejo dabar sunkus metas,nes daug iš Rusijos,Ukrainos ir Baltarusijos neatvažiuoja į Lietuvą.Tačiau iš kitų šalių nemažėja turistų.Kavinės viduje yra 30 sėdimų vietų.Vasaros sezonu kieme yra 68 vietos sėdimos.Tikrai puikus vaizdas aplink medžiai,grynas oras.Gatvė yra daug toliau nuo kavinės teritorijos.

Įpusėjus 2015 metus planuojama atnaujinti meniu,pridėti daugiau armėniškų patiekalų.Ši kavinė tinka ir jauniems,senjoams su šeima atvykstantiems.Prie kavinės yra supynės vaiakams pažaisti,galima žaisti beach tenisą,mini golfą.Taip pat jei atvyksta į Druskininkus ir nėra kur nakvoti pilni viežbučiai prie pat galima apsistoti kempinguose.Puiki vieta pabėgti nuo miesto šurmolio,kuris tikrai būna vasarą.

Marketingo strategija kavinėje Druskininkuose. (2015 m. Kovo 10 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-strategija-kavineje-druskininkuose.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 01:59