Marketingo strategija


Marketingo kursinis darbas. Įvadas. SSGG analizė. Išorinės aplinkos veiksnių įvertinimas. Vidaus veiksnių ir veiklos įvertinimas. Išorės ir vidaus veiksnių apibendrinimas ir SSGG analizės strateginiai siūlymai. Įmonės „mada tau“ plėtros ir vystymo konkurencinėje rinkoje alternatyvų įvertinimas. Konkurencinio pranašumo analizė. “Mada tau” įmonės plėtros strateginių alternatyvų analizė Bostono CG metodu. Įmonės interesų grupių vaidmens plėtrai įvertinimas. Įmonės verslo vienetų vystymo strateginių alternatyvų analizė Bostono CG metodu. „Mada tau“ verslo vienetų vystymo strateginių alternatyvų analizė „General Electric“ metodu. Strateginių tikslų, prioritetų ir uždavinių formulavimo pagrindimas. Organizacijos filosofijos, vizijos, misijos formulavimo pagrindimas. Išvados. Literatūros sąrašas.


Darbo tikslas – sudaryti konkrečios įmonės marketingo strateginį planą, suprasti marketingo planavimo proceso esmę ir jo vietą planuojant visos įmonės veiklą.

Darbo uždaviniai:

1.išanalizuoti išorines ir vidines aplinkas, kaip jos įtakos UAB „Mada tau” veiklą;

2.įvertinti iškylančias alternatyvas konkurencinėje rinkoje;

3.numatyti UAB „Mada Tau ” funkcines strategijas;

4.įvardinti įmonės marketingo strateginius tikslus;

5.suformuluoti UAB „Mada Tau” viziją, misiją, tikslus ir uždavinius.

Tyrimo metodai: literatūros analizė ir praktinis šios analizės pritaikymas.

Marketingo strategija. (2013 m. Lapkričio 26 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-strategija.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 14:38