Marketingo strategijos parengimas įmonėje


Marketingo strategijos parengimas x įmonėje. Marketingo strategijos parengimas x imoneje skaidres. Marketingo strategijos formavimas. Rinkodaros analize apie impuls. ,n“ įmonės marketingo strategijų formavimas kursinis. Uab juginda. X imones pardavimu strategija. Impuls rinkodaros aplinkos analize. Imones strategija apple referatai. Rinkodaros strategijos parengimas.

Vadybos analizė. Įvadas. Įmonės rekvizitai. Uab”juginda”misija. Uab ”juginda” tikslai. Uab “juginda” perspektyvų tyrimas. Įmonės makroaplinkos analizė. Ekonominė aplinka. Mokslinė ir techninė aplinka. Politinė - teisinė aplinka. Socialinė ir kultūrinė aplinka. Gamtinė aplinka. Uab “juginda” rinkos ir vartotojai. Uab “juginda” marketingo kompleksų elementų analizė. Kainų analizė. Prekių paskirstymo analizė. Swot analizė. Uab “juginda” konkurentai. Uab “juginda” marketingo tikslai. Marketingo strategija. Marketingo strategijos pagal pozicionavimą. Marketingo strategijos pagal marketingo komplekso elementus. Konkūravimo būdo strategijos. Rinkos geografinė strategija. Išvados ir pasiūlymai. Naudota literatūra.


Taip pat UAB,,Juginda" turi įregistruotą ir teisiški saugomą firmos vardą.

.UAB,,Juginda” įsteigta ir veikia vadovaudamasi LR akcinių bendrovių ir kt. įstatymais, bei vyriausybės normatyviniais aktais, reglamentuojančius įmonių veiklą.

Valstybinės ir nevyriausybinės organizacijos. Tai yra institucijos, kurios prekes įsigyja sau naudoti perduoti kitoms organizacijoms.

Užsienio pirkėjai. Tai yra visų anksčiau išvardytų grupių pirkėjai užsienyje.

UAB “Cesta” gamina įvairių rūšių produkciją. Ši bendrovė egzistuoja septynis metus ir yra išsikovojusi nemažą rinkos dalį. Vartotojus tenkina gaminių kainos, tačiau kokybė galėtų būti ir geresnė.

1. Tikslinės rinkos pasirinkimas. Pagal tikslinę rinką įmonė pasirinko diferencijuoto marketingo strategiją. Įmonė suskirstė savo vartotojus į tokias grupes:

Prekės strategija- įmonė gamins aukštos kokybės gaminius. Taip pat bandys plėsti gaminių asortimentą.;

Siūlyčiau bendrovei daugiau lėšų skirti reklamai, kad būtų galima išplėsti rinką į aplinkinius regionus.

  • Vadyba Analizės
  • 2012 m.
  • 11 puslapių (1848 žodžiai)
  • Vadybos analizės
  • Microsoft Word 16 KB
  • Marketingo strategijos parengimas įmonėje
    10 - 1 balsai (-ų)
Marketingo strategijos parengimas įmonėje. (2012 m. Balandžio 24 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-strategijos-parengimas-imoneje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 18:49