Marketingo strategijos parengimas


Anyksciu vynas strategija. Strategijos poveikis imones veiklai. Anyksciu vynas misija. Eurokos misija vizija tikslai. Kaip suformuluoti įmonės misija pvz uab "rūta". Anyksciu vyno misija. Marketingo strategijos parengimas x imoneje. Marketingas anyksciu vynas. Vynu strategija. Vyno tiksline rinka.

Vadybos kursinis darbas. Įvadas. Trumpa įmonės charakteristika. Įmonės misija, vizija ir tikslai. Įmonės ”anykščių vynas” perspektyvų tyrimas. Tarptautinė aplinka. Konkurencinė aplinka. Makroaplinkos analizė. Ekonominė aplinka. Politinė-teisinė aplinka. Socialinė-kultūrinė aplinka. Mokslinė-technologinė aplinka. Gamtinė aplinka. Veiksniai įtakojantys įmonės veiklą. Mikroaplinkos analizė. Pirkėjai ir rinkos. Partneriai. Konkurentai. Įmonės ištekliai. Ab „anykščių vynas“ marketingo komplekso analizė. Prekės analizė. Kainų analizė. Paskirstymo analizė. Rėmimo analizė. Įmonės marketingo tikslai. Ab „anykščių vynas“ marketingo strategija. Konkuravimo būdas. Marketingo strategija pagal tikslinę rinką. Marketingo strategija pagal pozicionavimą. Marketingo komplekso elementų strategija vidaus ir globalioje rinkoje. Išvados. Literatūra.


Pagrindinis šio darbo tikslas – parengti marketingo strategijas įmonei „Anykščių vynas“ sėkmingam tolimesnės veiklos vystymui.

Darbo tikslai:

1.Įvardyti įmonės misiją ir tikslus;

2.Išanalizuoti įmonės situaciją;

3.Suformuluoti marketingo tikslus;

4.Parengti įmonei marketingo strategiją.

Bet kokia įmonė veikia tam tikroje nuolat kintančioje aplinkoje. Norėdama sėkmingai dirbti, ji turi gaminti ir vartotojams pateikti tokių prekių, kurios tenkintų jų poreikius ir jie norėtų ir galėtų jų įsigyti. Todėl įmonės vadovybė ir marketingo specialistai nuolat turi stebėti aplinką, joje vykstančius pokyčius ir į juos reaguoti, prie jų prisitaikyti.

Įmonės marketingo veiklos centre yra vartotojas. Jo poreikiams tenkinti ir aptarnauti skiriamos visos įmonės pastangos. Jos įgyvendinamos remiantis tam tikrais sprendimais ir veiksniais, susijusiais su vartotojui pagaminta preke, jos kaina, paskirstymu ir rėmimu. Šios keturios sprendimų ir veiksmų grupės sudaro vadinamąjį marketingo kompleksą.

Į marketingo aplinką reikia žiūrėti kaip į vieningą įmonę veikiančių jėgų visumą, kurioje susipina tiesioginį ir netiesioginį poveikį turinčių veiksnių poveikis. Tačiau analizės patogumui marketingo sprendimams svarbios aplinkos sąlygos skirstomos į bendrąsias (makroaplinka) ir specifines (mikroaplinka).

AB „Anykščių vynas“ savo makroaplinkos keisti praktiškai negali, tačiau makroanalizė sudaro visas galimybes indentifikuoti esamas ir būsimas galimybes ir pavojus, kurie gali turėti neigiamų ar teigiamų pasekmių.

Makroaplinką sudaro: ekonominė, socialinė-kultūrinė, politinė- teisinė, technologinė bei gamtos aplinkos.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2012 m.
  • 34 puslapiai (7944 žodžiai)
  • Kolegija
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 119 KB
  • Marketingo strategijos parengimas
    10 - 1 balsai (-ų)
Marketingo strategijos parengimas . (2012 m. Balandžio 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-strategijos-parengimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 11:48