Marketingo strategijos rengimas UAB „Coca-Cola“


Marketingo savarankiškas darbas.

Įvadas. Marketingo strategijos rengimo teoriniai aspektai. Marketingo strategijos samprata. Situacijos analizė. Išorinė aplinkos analizė. Mikro aplinkos analizė. Makro aplinkos analizė. Vidinė aplinkos analizė. Marketingo komplekso elementų analizė. Prekė. Kaina. Paskirstymas. Rėmimas. Ssgg analizė. Marketingo Tikslai. Marketingo strategijos rengimas, vykdymas ir kontrolė. „Coca Cola“ įmonės marketingo strategijos rengimas. Mikroaplinkos analizė. Pirkėjai. Konkurentai. Partneriai. Makroaplinkos analizė. Marketingo komplekto elementų strateginė analizė. Prekė. Kaina. Paskirstymas. Rėmimas. Ssgg analizė. Marketingo tikslai. Marketingo strategijos formavimas, vykdymas ir kontrolė. Išvados. Literatūra.


Atlikti pasirinktos įmonės situacijos – vidinės ir išorinės aplinkos analize.

Rėmimo pagalba stengiamasi daryti įtaką vartotojų jausmams, įsitikinimams ir elgesiui.

Rėmimo pagrindiniai uždaviniai – informuoti, įtikinti, priminti. Rėmimai yra skirstomi į šias grupes:

Marketingo strategijos vykdymas – pradinio strateginio plano paruošimas. Pareigoms priskiriami darbuotojai ir kita.

Pagrindiniai „Coca Cola“ įmonės pirkėjai yra privatūs namų ūkiai ir perpardavėjai. Numanomas pirkėjas yra jaunas žmogus ir šeimos galva. Taip pat, yra vykdomas didelis eksportas link užsienio pirkėjų. „Coca Cola“ siekia sustiprinti ryšius su jų gaminio perpardavinėtojais: kavinėmis, restoranais, valgyklomis. Ši įmonė stengiasi pritaikyti jų produktą pagal jį užsakančią įmonę ,tiek buteliuko medžiagos, tiek kiekis, gali būti derinamas su atskirais restoranais. „Coca Cola“ nuolat ieško būdų kaip sumažinti išlaidas klientams ir palaikyti ar net pakelti jų teikiamo produkto kokybę. Jie atviri klientų pasiūlymams ir yra pasiruošę aktyviai prisitaikyti prie klientų interesų.

Didžiausiais „Coca Cola“ įmonės konkurentais pasaulyje yra laikomi – „Pepsi“ ir „Dr Pepper“. Mūsų šalyje didžiausi „Coca Cola“ konkurentai yra „Pepsi“ bei „Just Cola“. Visos įmonės siūlo gaiviuosius gėrimus. Šioms įmonės galime priskirti prekės ženklų konkurencija. Jie naudojasi išsivysčiusių šalių rinkos struktūra – oligopolija.

„Coca Cola“ nors yra brangiausias iš minėtų gaiviųjų gėrimų, jos yra parduodama daugiausiai. Pepsi daugelis žino kaip Antrą kolą, Dr pepper Lietuvoje net nėra padavinėjamas.

„Coca Cola“ įmonės partneriais galime laikyti restoranus, kavines ar kitas valgymo įstaigas, kurios platina „Coca Cola“ gėrimą.

„Coca Cola“ – gaivusis gazuotas gėrimas. Jį galima aprašyti naudojantis 5 pagrindiniais prekės lygmenimis.

„Coca Cola“ pateikia patenkinamus kainos ir kokybės mainus klientui. „Coca cola“ kaina gaiviųjų gėrimų kategorijoje yra viena iš aukščiausių. Tačiau yra netoli nutolusi nuo savo pagrindinio konkurento „Pepsi“. Ši kompanija nepatiria nuostolių kainos atžvilgiu, nes turi daug lojalių klientų. Dėl didelės produkto paklausos „Coca Cola“ kompanijai nereikia mažinti kainos nors kompanija atsižvelgia į tai kaip į artimiausius savo planus.

Kadangi įmonė yra labai didelė, jie turėtu saugotis ieškinių dėl aplinkos žalos, ar sveikatos, ar kito „purvo“ kuriuo juos nori sužlugdyti kitos įmonės.

Remiantis gautas SSGG analizės duomenimis „Coca Cola“ įmonė tvirtai laikosi dominavimo pozicijoje, bet taip yra tik todėl, nes šis produktas per 129 metus gerai įsitvirtino rinkoje. Vis dėlto, jis priėjo savo brandos amžių. Grįžtant prie SSGG analizės rezultatų, „Coca Cola“ privalo atnaujinti savo teikiamų produktų asortimentą, jei nenori užleisti savo lyderės pozicijų kitoms įmonėms pavyzdžiui „PepsiCo“.

Šiomis dienomis Coca Cola siūlo daugiau nei 500 prekės ženklų daugiau nei 200 šalyse arba teritorijose ir parduoda apie 1,6 milijardo buteliukų kiekvieną dieną. „Coca Cola“ rinkos pasirinkimas nėra apribotas amžiaus, vietos ar lyties atžvilgiu. Produktas yra parduodamas pasaulio mastu ir geriamas biuruose, namuose, vakarėliuose, restoranuose, baruose, kavinėse ir bet kurio kitoje vietoje, kur tik žmogus gali turėti buteliuką ar skardinę. Reklamos atžvilgiu šis produktas yra truputy orientuotas į jaunesnę auditoriją, bet įmonė jį taip pat siūlo ir vyresniems žmonėms. Pagrindinė „Coca Cola“ marketingo strategija yra palaikyti jau sukurtą rinką, įvesti naujų produktų į rinką ir patraukti naujus potencialius klientus. Dėl jau prieš daugelį metų sudarytos strategijos įmonei belieka ją vykdyti ir kontroliuoti.

Marketingo strategijos rengimas UAB „Coca-Cola“. (2017 m. Gegužės 31 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-strategijos-rengimas-uab-coca-cola.html Peržiūrėta 2017 m. Lapkričio 21 d. 10:20