Marketingo strategijos rūšys


Marketingo konspektas. Marketingas – svarbiausia projektinės veiklos rezultatų realizavimo priemonė. Marketingo tyrimų atlikimo tvarka. Projekto strategijos apibrėžimas. Marketingo koncepcijos apibrėžimas. Kainodara ir kainų politika. Marketingo planavimas.


Bet kokio pramonės investicinio verslo projekto tikslas – pelno gavimas, naudojant turimus išteklius, taip pat patenkinant esamą arba potencialią produkcijos paklausą, kuri gaunama įgyvendinus projektą.

Nepriklausomai nuo to, koks yra projekto tikslas, viena iš svarbiausių projektinio tyrimo užduočių yra rinkos analizė, kuri būtina, norint nustatyti investicijų, galimos gamybos programos ribas, parenkant reikiamas technologijas, nustatant geografinę vietą. Kadangi projektiniai tyrimai yra iteratyvinio pobūdžio, specialistai, analizuojantys rinką, turi gerai suvokti, kiek ir kokios (kokybiniu požiūriu) reikia turėti informacijos, kokios galimos alternatyvos ekonominės apimties atžvilgiu, kurią gali lemti ir išteklių turėjimas bei paklausa, ir technologiniai ar teritoriniai apribojimai.

Marketingo strategijos rūšys. (2015 m. Sausio 12 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-strategijos-rusys.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 10:15